Wykiey
20/12/2010, 04:36 PM
Ja titel faalt een beetje... Weet iemand leuke naam ervoor, post 'm ook. Naja lees verder...
Omdat ik me wat meer bezig wil houden met SAMP scripting en het beter wil gaan kennen als eerst ga ik nu wat kleine dingen maken en hier posten. Gewoon leuk en kan er ook nog wat van leren. Nu een heel simpel stukje script...
Als je CoD kent, dan ken je vast ook wel de snipers. Dan moet je je adem inhouden om recht te richten. Dat heb ik met een heel klein simpel stukje script gemaakt. Als je richt gaat je beeld helemaal heen en weer, dan druk je op Alt (Shift doet het niet:() en richt je normaal. Twee min puntjes zijn dat je altijd nog recht richt en je oneindig lucht hebt.
Naja hier stukje script, ik kan tegen kritiek! Tips zijn altijd welkom. :P Ik verwacht niet dat je het gaat gebruiken, maar toch... :O
Boven aan.
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
#define HOLDING(%0) \
((newkeys & (%0)) == (%0))
En dan dit... :)
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new IsScoping[MAX_PLAYERS];
if (HOLDING(KEY_WALK) && IsScoping[playerid] == 1)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
IsScoping[playerid] = 2;
return 1;
}
if (RELEASED(KEY_WALK) && IsScoping[playerid] == 2)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,20000);
IsScoping[playerid] = 1;
return 1;
}
if (HOLDING(128) && GetPlayerWeapon(playerid) == 34 && IsScoping[playerid] != 2)
{
IsScoping[playerid] = 1;
return 1;
}
if (RELEASED(128) && GetPlayerWeapon(playerid) == 34)
{
IsScoping[playerid] = 0;
return 1;
}
return 1;
}
Omdat ik me wat meer bezig wil houden met SAMP scripting en het beter wil gaan kennen als eerst ga ik nu wat kleine dingen maken en hier posten. Gewoon leuk en kan er ook nog wat van leren. Nu een heel simpel stukje script...
Als je CoD kent, dan ken je vast ook wel de snipers. Dan moet je je adem inhouden om recht te richten. Dat heb ik met een heel klein simpel stukje script gemaakt. Als je richt gaat je beeld helemaal heen en weer, dan druk je op Alt (Shift doet het niet:() en richt je normaal. Twee min puntjes zijn dat je altijd nog recht richt en je oneindig lucht hebt.
Naja hier stukje script, ik kan tegen kritiek! Tips zijn altijd welkom. :P Ik verwacht niet dat je het gaat gebruiken, maar toch... :O
Boven aan.
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
#define HOLDING(%0) \
((newkeys & (%0)) == (%0))
En dan dit... :)
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new IsScoping[MAX_PLAYERS];
if (HOLDING(KEY_WALK) && IsScoping[playerid] == 1)
{
IsScoping[playerid] = 2;
return 1;
}
if (RELEASED(KEY_WALK) && IsScoping[playerid] == 2)
{
IsScoping[playerid] = 1;
return 1;
}
if (HOLDING(128) && GetPlayerWeapon(playerid) == 34 && IsScoping[playerid] != 2)
{
IsScoping[playerid] = 1;
return 1;
}
if (RELEASED(128) && GetPlayerWeapon(playerid) == 34)
{
IsScoping[playerid] = 0;
return 1;
}
return 1;
}