PDA

View Full Version : Portforwarden.

Nick_Oostrum
24/12/2010, 10:20 AM
Eey iedereen,

Ik ga een eigen server maken maar ik heb geen idee hoe ik moet portforwarden! Ik heb verschillende youtube-filmpjes bekeken maar als ik precies hetzelfde doe krijg ik toch andere dingen... Ik heb sitecom WL-183, als iemand deze ook heeft zou het perfect zijn want die kan het zo vertellen als het geen te grote moeite is...

Of misschien wil iemand het voor mij doen met teamviewer?? Vraag hier echter me msn voor, makkelijker communiceren:p

In iedergeval bedankt!

Groeten, Nick

Nick_Oostrum
24/12/2010, 10:22 AM
Oohja! Veel RP's gebruiken een script, maar ik kan die nergens vinden.. Weet iemand het script die vele servers gebruiken?

Geso
24/12/2010, 10:34 AM
Eey iedereen,

Ik ga een eigen server maken maar ik heb geen idee hoe ik moet portforwarden! Ik heb verschillende youtube-filmpjes bekeken maar als ik precies hetzelfde doe krijg ik toch andere dingen... Ik heb sitecom WL-183, als iemand deze ook heeft zou het perfect zijn want die kan het zo vertellen als het geen te grote moeite is...

Of misschien wil iemand het voor mij doen met teamviewer?? Vraag hier echter me msn voor, makkelijker communiceren:p

In iedergeval bedankt!

Groeten, Nick

http://www.simpleportforwarding.com/

Ondersteuning voor 99% van de modems/routers, en het wordt allemaal voor je gedaan.

En het script wat je bedoelt is het Godfather script?

Nick_Oostrum
24/12/2010, 11:52 AM
Het heeft verschillende mode's maar ik denk dat ze allemaal hetzelfde zijn.. Het is in iedergeval in Los Santos, die Godfather script ga ik proberen, is toch gewoon te downloaden hier? :D

Nick_Oostrum
24/12/2010, 11:54 AM
http://www.simpleportforwarding.com/

Ondersteuning voor 99% van de modems/routers, en het wordt allemaal voor je gedaan.

Moet ik dan iets downloaden? Denk niet dat er mensen zijn die dat gratis voor je doen? Misschien iemand hier die met teamviewer wilt doen? :D

Mujib
24/12/2010, 11:58 AM
Moet ik dan iets downloaden? Denk niet dat er mensen zijn die dat gratis voor je doen? Misschien iemand hier die met teamviewer wilt doen? :D

Ik kan het wel ff snel voor je doen via teamviewah :D

Geso
24/12/2010, 12:14 PM

Is gewoon een gratis programmaatje...

Nick_Oostrum
24/12/2010, 12:15 PM
Ik ga eerst maar ff me script goed maken, als ik met pawno het AMX bestand wil maken krijg ik de volgende melding:

D:\Nick\Games\GTA San Andreas\Server\Server\gamemodes\gf.pwn(6) : fatal error 100: cannot read from file: "utils"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Iemand die weet wat ik nu moet doen??

Geso
24/12/2010, 12:31 PM
Je mist utils.inc in je pawno/include map

mamorunl
24/12/2010, 12:47 PM
Ik ga eerst maar ff me script goed maken, als ik met pawno het AMX bestand wil maken krijg ik de volgende melding:

Iemand die weet wat ik nu moet doen??

Zoeken, zodat je niet iedere keer op een antwoord hoeft te wachten : >

Nick_Oostrum
24/12/2010, 02:06 PM
Zoeken, zodat je niet iedere keer op een antwoord hoeft te wachten : >

Hier wordt sneller antwoord gegeven dan dat ik het eindelijk heb uitgevonden :P

Nick_Oostrum
24/12/2010, 03:16 PM
Volgende melding is dat ik morphinc niet heb.. Kan iemand misschien als zijn bestanden onder pawno>include sturen? ( Hebben jullie ook geen last meer van al me vragen xD, teminste... )

Nick_Oostrum
24/12/2010, 03:22 PM
Wohooo het is me gewoon zelf gelukt!! Nu weer op naar het volgende probleem, portforwarden...

Nick_Oostrum
24/12/2010, 03:31 PM
VOLGENDE PROBLEEM:

Ik heb alles klaar ( dacht ik ) totdat ik me eigen server niet kon vinden (retrieving info). Als ik bij me server_log kijk zie ik het probleem (waarschijnlijk): *** Streamer Plugin v2.5 by Incognito unloaded *** Nu heb ik deze van raven's roleplay gedownload en in me Plugin folder gezet, nog steeds hetzelfde.. Oplossing? XD

(Ik heb al meer vragen gesteld dan een normaal iemand in 1 jaar xD)

Groetjes |Nick

EDIT:

Als ik een andere GM in me server zet, zie ik hem wel.. Het ligt dus aan de GM die volgens mij ook te groot is ( 1.009kb) Iemand link van die Godfather gamemode? Als ik het doe heb ik weer verkeerde :P

DVDK
24/12/2010, 03:44 PM
VOLGENDE PROBLEEM:

Ik heb alles klaar ( dacht ik ) totdat ik me eigen server niet kon vinden (retrieving info). Als ik bij me server_log kijk zie ik het probleem (waarschijnlijk): *** Streamer Plugin v2.5 by Incognito unloaded *** Nu heb ik deze van raven's roleplay gedownload en in me Plugin folder gezet, nog steeds hetzelfde.. Oplossing? XD

(Ik heb al meer vragen gesteld dan een normaal iemand in 1 jaar xD)

Groetjes |Nick

EDIT:

Als ik een andere GM in me server zet, zie ik hem wel.. Het ligt dus aan de GM die volgens mij ook te groot is ( 1.009kb) Iemand link van die Godfather gamemode? Als ik het doe heb ik weer verkeerde :P

Godfather werkt niet meer op 0.3b

Nick_Oostrum
24/12/2010, 03:45 PM
Shit... Iemand nog een leuke RP script? XD

Kwarde
24/12/2010, 04:34 PM
Ja, die van mij xD - Maar die is nog lang niet af en die ga ik niet eerder releasen voordat de server dood is :P
Als de server dood is ga ik hem denk ik release (als de GM dan af is). Of ik ga dan mn eigen server maken... wie weet :P

Nick_Oostrum
24/12/2010, 04:38 PM
Haha, maar weet je eentje die ik hier kan downloaden?

Geso
24/12/2010, 05:44 PM
SAGC Roleplay: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=191704
Carlito's: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=66857

Zijn de 2 besten denk ik, SAGC gebruikt alleen een paar systemen uit het GF-script, Carlito's is volges mij van scratch gemaakt.

Karting06
24/12/2010, 06:22 PM
Ik was begonnen met een RP server te scripten. Maar ik was het beu. RP is niets voor mij !
Daarom heb ik dan terug mijn oude TDM server (bijna) heropend ! Ik ga dus een TDM/STUNT maken :)

Nick_Oostrum
24/12/2010, 06:50 PM
Is ook wel leuk ja, maar in een roleplay server is het leuker om admin te zijn :P. Ik doe nu het meeste RP, als er niemand in die server is ga ik ff stuntennn!!

Nick_Oostrum
24/12/2010, 06:51 PM
SAGC Roleplay: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=191704
Carlito's: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=66857

Zijn de 2 besten denk ik, SAGC gebruikt alleen een paar systemen uit het GF-script, Carlito's is volges mij van scratch gemaakt.

Ga ze allebei even proberen.. Als iemand er eentje heeft voor mij zijn die welkom! Je mag dan natuurlijk co-owner worden, heb ik iniedergeval één speler...