PDA

View Full Version : Startar Egen Server. (Behöver Scripters)

jontee
19/03/2011, 09:24 PM
Halloj alla SAMP Nördar.
Nu är det dags för mig att starta en server.
Jag o en polare från USA Är själva ägarna, så vi tar hand om hemsidan.
Vi söker dig som är intresserad av att scripta för oss, eller redan kanske har ett Gamemode som du vill att ska bli releasad.
Scriptet kan vara allt Trucking & Cops & Robbers & Airplane Mod & Zombie Mod. You name it.

Du som ansöker till oss kommer att få bli Head Admin.

Den informationen ja behöver om dig är.

Namn
Ålder
Vart Bor Du?
Tidigare Erfarenheter(?) Så som, communitys eller annat.
Va kan du scripta(?)

Vi hade ett stort projekt innan för ett tag sen med en spelarbas på ca 60+. Men den stängdes ner då våran scriptare inte hade orken längre. O vi sög rätt bra på att scripta sälva.

Hör av dig vid intresse till mig i PM. Och du ska vara seriös. Ser ja något oseriöst ifrån dig, så kommer du bli ignorerad till 100%. Vi är två seriösa killar.

davve95
21/03/2011, 04:11 PM
Jag kan inte scritpta men finns det något jag kan hjälpa till med??

Elorreli
22/03/2011, 02:32 PM
Men du startar ju nya servrar var dag, tvivlar på om du nånsin får igång nåt seriöst, verkar varken ha tålamod eller motivation.

Hudgens
22/03/2011, 10:32 PM
Lär dig själv så kan du utveckla det hur du vill när du vill och du slipper tjaffsa med kodare. + Det är roligare.

jontee
27/03/2011, 08:04 PM
@Elorreli Där har du helt jävla fel. Jag startar projekt som ja kan driva fram. Som ja gjorde med min andra server. Då vi hade 60+. Så snacka crap mer. :)

Flyfishes
28/03/2011, 08:10 AM
Har du något bevis på att ni hade 60+?

Elorreli
28/03/2011, 02:36 PM
Har du något bevis på att ni hade 60+?

Nej, och han lägger ner varje project efter nån vecka.

ZoZ
28/03/2011, 05:04 PM
Sluta bråka, Elorreli visa oss lite "motivation" som du sa att Jontee inte har, som nog alla svenskar har sett, håller med om att du tar upp lägger ner, bla bla..
Du borde starta något seriöst..

Mike Garber
31/03/2011, 10:34 AM
Den som jobbar får Head-Admin... Here we go again. Att ingen fattar att vara Administratör är ett jobb, inte valuta.

Hudgens
31/03/2011, 05:16 PM
Den som jobbar får Head-Admin... Here we go again. Att ingen fattar att vara Administratör är ett jobb, inte valuta.

Sant, så sant. Alla tror att det är något sorts "pris" men det är helt fel, vanligtvis administratörer som inte har någon erfarenhet utan bara använder sina rättigheter för egen vinst slutar tillslut med att han/hon antingen förlorar admin rättigheterna eller lägger av själv för all press han/hon står ut med..

ZoZ
02/04/2011, 11:47 AM
Har varit med om ett antal sånna administratörer på att antal servrar.
Servrar som har "Admin Application" skit på sin hemsida ska man inte köra på, oftast är det oerfarna spelare som söker och kommer inte utan problem, Head Admin ska försöka hitta erfarna spelare direkt på servern istället för på hemsidan, man vet aldrig vem som söker som Admin...