jontee
19/03/2011, 08:24 PM
Halloj alla SAMP Nördar.
Nu är det dags för mig att starta en server.
Jag o en polare från USA Är själva ägarna, så vi tar hand om hemsidan.
Vi söker dig som är intresserad av att scripta för oss, eller redan kanske har ett Gamemode som du vill att ska bli releasad.
Scriptet kan vara allt Trucking & Cops & Robbers & Airplane Mod & Zombie Mod. You name it.
Du som ansöker till oss kommer att få bli Head Admin.
Den informationen ja behöver om dig är.
Namn
Ålder
Vart Bor Du?
Tidigare Erfarenheter(?) Så som, communitys eller annat.
Va kan du scripta(?)
Vi hade ett stort projekt innan för ett tag sen med en spelarbas på ca 60+. Men den stängdes ner då våran scriptare inte hade orken längre. O vi sög rätt bra på att scripta sälva.
Hör av dig vid intresse till mig i PM. Och du ska vara seriös. Ser ja något oseriöst ifrån dig, så kommer du bli ignorerad till 100%. Vi är två seriösa killar.
Nu är det dags för mig att starta en server.
Jag o en polare från USA Är själva ägarna, så vi tar hand om hemsidan.
Vi söker dig som är intresserad av att scripta för oss, eller redan kanske har ett Gamemode som du vill att ska bli releasad.
Scriptet kan vara allt Trucking & Cops & Robbers & Airplane Mod & Zombie Mod. You name it.
Du som ansöker till oss kommer att få bli Head Admin.
Den informationen ja behöver om dig är.
Namn
Ålder
Vart Bor Du?
Tidigare Erfarenheter(?) Så som, communitys eller annat.
Va kan du scripta(?)
Vi hade ett stort projekt innan för ett tag sen med en spelarbas på ca 60+. Men den stängdes ner då våran scriptare inte hade orken längre. O vi sög rätt bra på att scripta sälva.
Hör av dig vid intresse till mig i PM. Och du ska vara seriös. Ser ja något oseriöst ifrån dig, så kommer du bli ignorerad till 100%. Vi är två seriösa killar.