PDA

View Full Version : Aangeboden en gevraagde diensten

HB
05/02/2010, 12:26 PM
Ik zie aardig wat berichten met mensen die een dienst aanbieden. Vandaar dit topic. De mensen die een dienst van jou nodig hebben kunnen nu in een bericht kijken!

Voor de handigheid heb ik een formuliertje gemaakt om je te helpen:
Voor mensen die een dienst aanbieden:
Aangeboden Dienst:
Voorbeeld van mijn werk:
Prijs:
Voorwaarden:
Extra informatie:
Neem contact op via:

Voor mensen die een dienst nodig hebben:
Gevraagde dienst:
Beloning:
Extra informatie:
Neem contact op via:

En onthoud wel, hoe netter je bericht lijkt, hoe eerder de mensen contact met jou opnemen!

Ik zou ook willen zeggen, ik zie hier 5 mensen ofzo die scripters zoeken in ruil voor admin voor misschien een 4 player server of minder.
ALS je admin aanbied, geef dan ook wat info van de server zelf, anders zou ik gewoon andere dingen aanbieden.

Let op! Alleen met bovenstaande formulieren posten! Als die info er maar in staat, mag je hem voor de rest zo groot maken als je wilt. Voorbeeld:
Aangeboden dienst: Scripter | Voorbeeld van mijn werk: VB1 (forum.sa-mp.com), VB2 (forum.sa-mp.com) | Prijs: OVER 9000!!! | Voorwaarden: Zolang er maar een meme in zit | Extra info: - | Contact: hier_mijn_mail of (link naar PM) PM me! (/link)
en hier de rest van je ad, uitgebreid.

Note: Waarom een quote? Omdat je hier markup in kan zetten zoals b,u,i-tags etc.

> In dit topic alstublieft geen reacties op de diensten! Hier komen alleen de 'advertenties' in!

Gotelun
26/04/2011, 04:44 PM
Gevraagde dienst: Scripter (en mappers) | Beloning: Meer dan €195,- | Extra informatie: zie post | Neem contact op via: MSN: arjen_tippy@hotmail.com Xfire: gotelun
Gezocht voor:

'Aanpassen van een gamemode, plus filter script en aanpassingen er in doen'

Algemeen idee:

Een Roleplay game bij dropjes en een eiland(en).
Ik wil dit erg mooi gemapt hebben met leuke functie's.
Liefst heb ik alle functies in een dialog i.d.m., intypen is niet meer van deze tijd.
Er zal ook een zeer mooie website komen die ik zelf maak.

Geheel scripte maken en/of onderdelen die best moeilijk kunnen zijn:
- Toeter bij achter uit rijden (Zoals: Convoy Truckers)
- Zwaailichten op een tank zetten en andere vehicles.
- Systeem met gevangenis, bij de politie bureau in de buurt.
- User files in Mysql, en eventueel panel op de website
- automatisch systeem voor VIP kopen. Kopen en gelijk krijgen!~
- Vip functies er in doen.
- Vehicle starten met een knop (Pijl omhoog, omlaag...)
- En meer...

Wie zoek ik nou het liefst:

- Een scripter, hier voor is een leuk budget!
(Graag hoor ik wat je kunt)
- Een mapper, als ik uw resultaten mooi vind krijg je ook een leuk budget!
(Als mapper opgeven kan alleen met het laten zien van eerder werk met kwaliteit)
- Iemand die helpt in de community.
(Zal p.m. een bedrag krijgen, Engels is verplicht)

MSN: arjen_tippy@hotmail.com
Xfire/Skype: gotelun
Email: info@ahuitema.nl

Betaald:

Op afspraak het betreffende bedrag.

Het liefst betaal ik met Paypal en overschrijving naar de bank.

De locatie:
(Mapper mogen deze omgeving mooier maken en een eiland(en) er bij maken.)
Mensen die buiten die rode lijn komen, krijgen geen bescherming van politie en zo.
Gehele uitleg krijg je van mij te horen.

http://www.ahuitema.nl/plan.png

justsomeguy
02/05/2011, 12:36 PM
Aangeboden dienst: mappen| Prijs: Rep:3| Voorbeelden van mijn werk:voorbeeld1 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=248412), voorbeeld2 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=241754), voorbeeld3 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169497), Voorbeeld4 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=287503)
|Extra informatie: Ik weet dat de 3e voorbeeld een beetje crapppy is maar dat was me aller eerste map|Voorwaarden: Credits op de sever|Contacts via: PM.

PS.:
het is inderdaad gratisXD

UPDATE(30-10-011):
Nu kun je ook grote maps vragen. ALLEEN als het geen eilanden zijn, of RP maps.

Jason010
08/05/2011, 03:18 PM
Gevraagde dienst:Scripter.
Beloning:Admin Stats/Wat Geld.
Extra informatie:Ik zoek een Scripter voor mijn Roleplay Server , Je hoeft niet veel te scripten maar aangezien ik weinig tijd heb ben ik op zoek naar een scripter die wat kleine dingetjes can scripten.
Neem contact op via:Je kunt me op MSN Toevoegen : stefanmark8@live.nl

Nick_Oostrum
12/05/2011, 07:19 PM
Ten eerste: Niet lachen, ik weet dat dit er stom uitziet :P

Gevraagde dienst: Roleplay 'Mattie'
Beloning: Veel RPen, veel fun :o.
Extra informatie: Ik wil gewoon iemand waarmee ik goed kan RPen, misschien dat we familie kunnen worden ofzo. Waarom ik het hier vraag? Ik heb graag iemand die Nederlands is, als we familie zijn is dat ook wel wat beter.

Ik leid liever geen family's, NG daarintegen wel.. Maar dit alleen als ik er dingen bij mag mappen.

Je moet:
- Normaal Engels kunnen spreken, ze moeten je iniedergeval kunnen verstaan.
- Normaal Nederlands.
- Het liefst beetje typen zoals mij: hoofdletters, punten, komma's etc.
- Goed kunnen RPen natuurlijk.
- Het liefst zou ik de hele tijd bij elkaar blijven en als echte 'bradda's' gedragen :P.
Neem contact op via: PM me voor me MSN. Maandag komt me nieuwe PC binnen, dus nu even me CD'tje zoeken en wachten tot Dinsdag ongeveer.

PS: Leeftijd van 12 tot 15 ofzo, en als je bijv. huiswerk aan het maken bent op MSN en dan spreken we af waarneer we gaan rollen.

Groeten!

Een beetje gay is OK. Toch? :$

HB
14/05/2011, 10:11 AM
Advertentie van de server: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=252425

Gevraagde dienst: Mapping
Beloning: Credits voor elke map, evt. uiteindelijk admin rechten (mits je geschikt bent)
Extra informatie: Elke map die gemaakt word krijgt een teleport. Wanneer mensen naar de teleport gaan, komt jouw naam in beeld. Ik heb stunt maps nodig, die uniek zijn. Een map mag dus niet op een andere server te vinden zijn.
Neem contact op via: PM of via de site die in mijn signature te vinden is.

Michael@Belgium
16/05/2011, 03:35 PM
Gevraagde dienst: Mapper
Beloning: VIP op me server (level 1)
Extra informatie: Jah, meer info vind je op de serverforum. Ik heb mappers nodig voor mijn Derby Server ^^
Neem contact op via: je kan me een pm sturen hier op sa-mp (of hier op de server forum (http://patforum.freeforums.org/))

MVG [MV] ;D

Woozie®
18/05/2011, 12:05 PM
closed.

justsomeguy
31/05/2011, 09:02 AM
Gevraagde dienst: Scripter.
Beloning: Mede eigenaar server/credits.
Extra informatie: Ik ben bezig met een heel nieuw concept in Team deatmatch: Civil War TDM.
Het idee is gewoon de Amerikaanse burger oorlog, Ik heb al wat maps klaarliggen, alleen zijn er dingen die ik niet kan scripten:

Bepaalde skins hebben een bepaalde score nodig om te gebruiken.
Bepaalde skins hebben bepaalde wapens.
Een klein admin script met commands als ban, kick ,mute etc..

Contact opnemen via: PM.

ps.:
Alleen mede owner als je geschikt bent, de eerste paar weken is proef!

Arnaldo
01/06/2011, 02:31 PM
Aangeboden Dienst: Mapper | Voorbeeld van mijn werk: Zullen worden gegeven via MSN/E-Mail | Prijs: N.O.T.K | Voorwaarden: Geen interior-mapping | Extra informatie: N/A | Neem contact op via: MSN/E-mail: joeri723@hotmail.com

Voorbeelden zullen dus gegeven worden via E-Mail aangezien ze allemaal in servers staan. Ik wil geen kopieen zien op andere servers, snap je? ;)

Prijs is N.O.T.K, maar voorbeelden:
Mits het een goede server is, met een fatsoenlijk aantal spelers admin rechten ofzo.
IRL cash (kan gewoon rekening naar rekening overgeboekt)

[FRAG]B
01/06/2011, 08:58 PM
Voor diegenen die maps zoeken:

Aangeboden Dienst: Maps/mapping
Voorbeeld van mijn werk: www.B.xmovieserver.com, hier zijn voorbeelden van al mijn maps in video of screenshots.
Prijs: Rond $3 (~ €2.20) per map, met kortingen tot 75%.
Voorwaarden: Geen
Extra informatie: Alle informatie valt te vinden op www.B.xmovieserver.com
Neem contact op via: FRAG_B@hotmail.com

justsomeguy
05/06/2011, 04:30 PM
Gevraagd: scripter.
Info: Alleen een register systeem is nodig die dit saved:
*Sex
*Owns vehicle
*Skin
*money
Betaald: Admin status mits je geschikt bent, credits.

Reintje
23/06/2011, 01:42 PM
Aangeboden Dienst: Mappen
Voorbeeld van mijn werk: Geen
Prijs: Leuk RPen.
Voorwaarden: Graag in RC of BC.
Extra informatie: Niet
Neem contact op via: Stuur me een PM op het forum.

Runedevo
25/06/2011, 11:30 AM
Gevraagde dienst:Scripter/mapper
Beloning:Admin/Money
Extra informatie:Ik ben opzoek naar een scripter die m'n server kan moven naar een 'gemapte' eilandje of naar RC , BC.
Neem contact op via:la-rp@hotmail.com

mastermafia
02/07/2011, 08:22 PM
Hoi ik heb een scripter nodig ik heb een half afgemaakte gangwars die ook al online staat

als iemand denkt me te kunnen helpen pm me voor meer info met email of xfire erbij

je krijgt natuurlijk een vergoeding voor helpen met me script thx

rambq
02/07/2011, 10:25 PM
Gevraagde dienst:Scripter
Beloning:Uhm daar zullen we wel uitkomen
Extra informatie: Ik zou graag een scripter hebben voor ons te helpen met editen van een script en misschien om ons te leren scripten. want ik zou heel graag leren scripten maar elke keer als ik iets unique's wil maken moet ik om hulp vragen en dat is nogal klote maarja.
Neem contact op via:
msn:johndijks18@hotmail.com

fazer112
07/07/2011, 09:24 PM
Gevraagde dienst: Scripter.
Beloning: Per 1 uur dat je volledig aant het werk bent 1 euro. / Admin ofc.
Extra informatie: Ik wil graag een goeie scripter die voor mij aan een script wil gaan werken zodat wij een mooie unique script krijgen. (Roleplay Script)
Neem contact op via: Xfire : dooddoener | Skype : kluut1993 | of pm me op het forum.

justsomeguy
08/07/2011, 10:32 PM
Ik weet dus niet zeker of dit mag, dus als het niet mag verwijder het dan maar;):
Gezocht: Skin modder | Betaald: Admin rights/credits(Meschien geld maar dat zien we nog wel) | Details: Officier pak : http://img456.imageshack.us/img456/5306/1stlt6fl.png // op de pak hoort de " Kokarda ", het zwaard moet OP de skin zitten en niet worden gebruikt als wapen
Soldaat : http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbQz3ySL8XPXfM8BVifA2ArGGoKtL70 XTgCU1q5CLa5OHeDRjR //Als het mogelijk is verwijder dan de rugtas en de bruine tas.
Geweer( Op de top ) http://i426.photobucket.com/albums/pp346/os_cassador/SERBINF2.jpg //Dit word alleen gebruik door soldaten, dit word gebruikt
" Kokarda " ( Voor de officiers hoed) : http://img20.imageshack.us/img20/7658/novobitmapslika.th.png // Dit gaat op de officiers hoed (NIET OP DESOLDATEN )
Schouder markering voor idereen : http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHjuZ9VoPdlhBsq4j9ObHcHCMiz3H8s v2q3OowfcZZ8fmvL5Hb // Deze gaan op de schouders( eg. Waar de politie embleems heeft ) | Contact via: PM

BRoDUck
10/07/2011, 09:04 PM
Gevraagde dienst: Scripter
Beloning: Mede-eigenaar, alles wat je wilt,...
Extra informatie: Ik zoek een scripter voor "Truckers City:The Real Trucking Place", voorlopig IP:178.116.118.101:7777
Neem contact op via: Xfire: "Jas8n" Op dit forum: "BRoDUck" of op de server zelf ;)

Aangeboden Dienst: Mapper
Voorbeeld van mijn werk:Heb ik momenteel niet :S geef me een opdr8 en je zult zien wat ik kan.
Prijs: Valt te bespreken ;)
Voorwaarden:Respect voor mijn werk :P
Extra informatie:Geen commentaar :P
Neem contact op via:Xfire: "jas8n" Op dit forum: "BRoDUck"

Gelieve het wel in 1 post te houden, zo houden we het topic overzichtelijk ;)

Epic_Mickey
20/07/2011, 02:36 PM
Beloning: Valt over te praten ( wat jij het liefst zou willen)
Extra informatie : heb iemand nodig die een mooie breakmap kan maken ( het liefst een stukje los santos met ammunation <----(BELANGERIJK) En ik wil ook dat mensen huizen kunnen kopen.
(trouwens, ik wil graag om de 5 maps een break en ik moet zeggen dat ik nogal een noob scripter ben....

Neem contact op met : pm me

Gamer_Z
23/07/2011, 11:21 PM
Gevraagde dienst: Mapper/Mapper team
Beloning: Zie extra informatie
Extra informatie:
Dark Evolution Gaming is op zoek naar een enthousiaste mapper (mapper team) die graag betrokken wil raken bij een (op lange termijn) project en mooie maps kunnen maken, ook in een korte tijd zou fijn zijn, wij willen zo snel mogelijk online. De server is nog niet officieel online maar dat komt nog als de map en script af is, het type server is: DM. Je zult dus veel mappen, het snelste is dus een takverdeling over een team. Indien je beslist lang bij ons te blijven zult je toch wel bij wat roem met je mee krijgen tijdens het spelen en gebruiken van de server :)
Alle mappers die het graag willen krijgen een speciale rank op ons forum. Het is dus eigenlijk vrijwilligers werk maar indien je er iets voor terug zou willen hebben valt dat te bespreken. De server zal puur nederlands zijn, geen enkel andere taal, engels is dus ook geen uitzondering. Als de server wat opdraait zal er misschien een tweede server komen met het type spel: RP. Tot hier de informatie, ik hoop je nog snel te zien!

Neem contact op via: skype: [<cut>], GG: [<cut>], mail: sa-mp-drift@hotmail.com, msn: [<cut>] PM of je kunt je vrijwillig aanbieden op ons forum (http://forum.darkevolutiongaming.nl/showthread.php?tid=10) en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

lennyboytje
30/07/2011, 06:49 PM
Ik zoek mensen die in samen met mij een server willen runnen, Ik heb al een begin gemaakt :), BTW het is RolePlay.

Gevraagde dienst:Mappers,Scripters,Tester enz..
Beloning:Moderator of Admin, zien we nog wel:)...
Extra informatie:RolePlay,,
Neem contact op via:PM, of msn: lennyboytje@live.nl

mvg, lennyboytje

thomlamp
03/08/2011, 11:36 AM
Gevraagde dienst: Mappers
Beloning: Bespreken we!
Extra informatie: STUNT/DM
Neem contact op via: Stuur me een PM!

David_Armano
25/08/2011, 02:17 PM
Gevraagde dienst:Spelers die Admin of helper willen zij op server en een goede scripter
Beloning:Admin zijn
Extra informatie:www.wwrpsamp.forum2go.nl
Neem contact op via:Xfire: Svm31 of website ^ of MSN: s-provost@hotmail.com
ik kan ook mappers gebruiken ;P
http://monitors.cancel.lt/server_info/wwrp.dyndns.org:2500:samp/560x95.png (http://www.cancel.lt)

BRoDUck
28/08/2011, 06:25 PM
Gevraagde dienst: Scripter en Co-Owner voor Trucking server
Beloning: Co-Owner van "Truckers United"
Extra informatie: PM me :P
Neem contact op via: Website: http://www.truckersunited.forums.vg/
MSN: jason-@live.be
Xfire: jas8n

Epic_Mickey
04/09/2011, 11:17 AM
Hoi,

Gevraagde dienst: Scripter / owner server
Beloning: Owner server samen met mij xD
Extra informatie: Roleplay server, ik heb een heel goed idee voor een roleplay die niet bestaat (Heb ik nog nooit gezien)
Neem contact op via: Reageer ff op het NL forum/ PM / :p

(Ik wil wel mappen, maar scripts en server maken is nou niet mijn sterkste punt...)

corne
04/09/2011, 12:42 PM
Aangeboden Dienst: Server Hosten.
Voorbeeld van mijn werk: Zombie Attack 2, Vandex Housewars, Police vs Terrorists (van Michael@Belgium)
Prijs: 25 posts plaatsen, verder nog niks.
Voorwaarden: Geen edit van een ander script
Extra informatie: 20 Slots, staat tussen de 12-20 uur per dag online.
Neem contact op via: http://shame2pay.tk/

Lenny_King
28/09/2011, 06:15 PM
Aangeboden Dienst:Mapper
Voorbeeld van mijn werk:Geen
Prijs:Admin leveltje
Voorwaarden:Rp/DM/TDM server
Extra informatie:Ik bied me aan als mapper omdat ik het goed kan en me graag wil publiceren voor anderen :)
Neem contact op via:PM

Gemini
04/10/2011, 05:54 PM
Voorbeeld van mijn werk: klik! (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=287724)
Prijs: voor grote projecten het liefst betaald.
Voorwaarden: Eigelijk geen, hangt af van wat er wordt verwacht.
Extra informatie: -
Neem contact op via: Stuur me een bericht.

Alphos
04/10/2011, 06:43 PM
Gevraagde dienst: Server developer
Beloning: Wordt besproken indien geinteresseerd.
Extra informatie: Wij hebben een of twee goeie scripters nodig voor een server die wij aan het opzetten zijn. Een engelstalige roleplay-server met een fully customized map, gebaseerd op Red Dead Redemption dat zich afspeeld round 1880.
Neem contact op via: Private message of voeg jesse@haertel.nl toe op msn.

Thresh
11/10/2011, 05:21 PM
Beloning: Co-Owner
Extra informatie: Ik wil niet betalen voor script, maar ik betaal wel host en website, forum.
Neem contact op via: PM of Xfire: jas8n

Epic_Mickey
13/10/2011, 08:40 PM
Gevraagde dienst : Scripter en tester
Beloning : Hangt er vanaf (Hoeveel uren werk je had enz) *Bespreken* (Geld, admin of allebei we kijken wel)

Informatie :

Ik wil graag een Roleplay server maken in het Dorpje "Las Barrancas" (Vlakbij Fortcarson en las venturas) , een klein gezellig dorpje met teepee motel en nog veel meer!

Neem contact op via: Het liefst even een persoonlijk bericht

Mapping Picture's :

Zet ik er morgen ff voor jullie op

__________________________________________________ ____________

Groetjes Mickey

Joeyer5
19/10/2011, 08:33 AM
Gevraagde dienst:
Scripter

Verdere informatie:
Ik ben dus een turfwarserver aant maken, maar ik wil er eigenlijk nog iets aan toevoegen, heeft iemand een admin progamma / kan iemand scripten dat je huizen kan kopen?

Contact opnemen via Persoonlijk Bericht

Teun
21/10/2011, 10:18 PM
Gevraagde dienst: (Roleplay) Scripter & Mapper.
Beloning: Eigenaar van de server / eventueel geld
Extra informatie: Servers laat ik hosten op serverFFs en ik zal ook zorgen voor een professionele website/forum, allemaal op mijn kosten. Mocht het een groot succes worden en we verdienen er ook wat aan krijg je 50% van de winst.
Neem contact op via: PM.

Michael@Belgium
22/10/2011, 01:46 PM
Gevraagde dienst: Logo / advertisment maker
Beloning: idk yet ... (wordt besproken)
Extra informatie: Het logo moet met de letters "DD" zijn, de achtergrond moet passen bij een Destruction Derby server , de advertisment moet ook de letters "DD" opstaan + de ip (die zal , als jij antwoord, ik door pm'en naar jou)
Neem contact op via: Forum (http://patforum.freeforums.org/index.php)of PM

ASAP !

MdeRooy
22/10/2011, 03:22 PM
Aangeboden Dienst: Scripting, server development, Community manager
Voorbeeld van mijn werk: http://www.trinityrpg.com
Prijs: Afhankelijk van de aard van het werk en het soort werkzaamheden kan dit variëren van een vermelding op de site/in-game tot een geldbedrag. Dit is bespreekbaar.
Voorwaarden: Alleen serieuze mensen die zelf bereid zijn met ideeën te komen en werk te verrichten. Als je verwacht dat ik een compleet project opzet, dan moet je wel bereid zijn hiervoor de kosten te betalen. Ik behoud ten alle tijden het recht voor om je project in mijn portfolio op te nemen. Ook heb ik het recht om derden in te schakelen om de opdracht te voltooien.
Extra informatie: Ik ben een professionele ontwikkelaar en lever alle projecten op een projectmatige manier af. Je zult een duidelijk plan gepresenteerd krijgen. Van mij kun je zekerheid, betrouwbaarheid, kwaliteit en discretie verwachten.
Neem contact op via:
MSN: info@flor1an.nl
Email: info AT florianvandillen DOT nl

Epic_Mickey
23/10/2011, 07:54 PM
Aangeboden dienst: Mappen
Voorbeeld van mijn werk: pfff om 10 uur nog foto's posten
Voorwaarden: Kleine map
Info: Idk
Neem contact op via: De mooie PB knop ! :P

Henkie
29/10/2011, 10:26 AM
Gevraagde dienst: Faction leiders en server testers
Beloning: De eer om leider of testers te zijn. Goede players komen in aanmerking voor admin.
Extra informatie: Ik en mijn co-owner justsomeguy zijn bezig met een roleplay server. We hebben nog een aantal actieve faction leiders en testers nodig. Als je het leuk lijkt en gemotiveerd bent, ben je van harte welkom.
Neem contact op via: Personal Message (pm)

Epic_Mickey
30/10/2011, 09:31 AM
Deze kan weg, sorry voor het ongemak

Epic_Mickey
10/11/2011, 04:35 PM
Gevraagde dienst: Iemand (of meerderen) die willen helpen met een RP ( Maakt nieuit wat) Tester,scripter,mappen alle hulp is welkom!
Beloning: - (Tenzij je dit wil
Extra informatie: Ik wil een RP server openen en je spawnt op een eilandje (met huisjes en strand enzo)
Dus een tropisch eiland (KLEINE MAP!)
Neem contact op via: PM

Corporalsw
10/11/2011, 06:45 PM
Gevraagde dienst: scripter en mapper
Beloning: rep +1 en admin lvl 5 (co-owner)
Extra informatie: ik zou graag een truckserver beginnen
Neem contact op via: msn: diego.vandewiele@live.be

antwoord aub

Jstylezzz
22/11/2011, 09:22 PM
Gevraagde dienst:Goede Scripter
Beloning:Geld(onderhandelen over de prijs)
Extra informatie:Hetgeen dat gescript moet worden is een Roleplay GameMode..
Als je contact opneemt dan leg ik het verder uit.
Neem contact op via:PM op SA-MP forums

Alvast bedankt!

Mustang[GTS]
26/11/2011, 11:21 AM
Aangeboden Dienst:Scripter of mapper
Voorbeeld van mijn werk:scripten van mijn hele server en mappen voor de server
Prijs:lvl 4 op mijn server (head-admin)
Voorwaarden:contacteer me en ik zeg de voorwaarden
Extra informatie:overhaultrucking.freeforums.org
Neem contact op via:xfire:kingelectronic,msn:king-@hotmail.be

ikbenremco
28/11/2011, 06:19 AM
Aangeboden Dienst:Scripten en Mappen gewoon mij helpen als 2e owner
Voorbeeld van mijn werk:Nieuwe commands scripten enzo!
Prijs:Level 5 admin op mijn server
Voorwaarden:Je moet gewoon wat doen :)
Extra informatie:Heb ik niet
Neem contact op via:MSN, Skype, Teamspeak alles (remco_Ftw@live.nl)

* Voor mij * edit en misschien kan ik wat voor jou doen maar deze dienst is voor mij !

TeamDutch
28/11/2011, 05:27 PM
Beste forumleden,

Ik zoek een scripter & mapper in één, ik ben van plan om een Cops & Robbers server te starten.
Op verschillende servers ben ik co-owner geweest, dan wel een gewone administrator.
Vanwege tijdsgebrek heb ik geen tijd om zelf te scripten, ook ligt mijn kennis niet bij pawno.

Ik zoek dus een enthousiaste scripter & mapper die zeer ervaren is op het gebied van Cops & Robbers servers.
Het idee is totaal nog niet uitgewerkt, hier kan diegene zijn/haar creativiteit op loslaten uiteraard met goedkeuren.

Nu willen jullie waarschijnlijk vooral weten wat het oplevert. De beloning voor het werk betreft een geldbedrag.
Geen tijd hebben om te scripten, betekent wel tijd om te werken dus dat is totaal geen probleem.
De beloning is af te spreken met degene die geïnteresseerd is, nadat ik zeker weet dat jij diegene bent met de capaciteiten.
Ik wil nogmaals benadruken dat dit de enige beloning is, het betreft geen administrator level of iets dergelijks.

Mits er resultaat geleverd wordt betekent dit voor jou een leuke bijverdienste.

Je kunt contact met mij opnemen via een forum PM.

ps. Het is mij bekend dat ik ben afgeweken van het schema.

Epic_Mickey
01/12/2011, 08:38 PM
Gevraagde dienst: Heel veel NLers en Belgen ;P
Beloning:Leuke NL server
Extra informatie:

Hi
Ik zag dat nogal veel mensen een nl server zoeken en ikzelf ook eigenlijk een beetje, Ik dacht er zitten hier in dit gedeelte veel scripters/mappers Als we met zen allen een server maken de Een een leuke fs we maken een leuke gm, Ik kan een betaalde host aanschaffen dus doe ook mee!
Neem contact op via:Mijn PM
Vragen : PM me,

Opmerking (LET OP) Ik kan/ wil de host wel betalen

Ganjaman420
26/12/2011, 12:04 PM
Aangeboden dienst:Aardig goeie scripter + mapper(Ik heb het wel een jaartje niet gedaan, dus ik moet er wss weer ff inkomen)
Beloning:Admin op een server ofzo, ik hoef geen geld ofzo. Gewoon een chille server waar ik Admin ben vindt ik goed
Extra informatie: Wat ik dus al zei dat ik het een tijdje niet gedaan heb dus kmoet er weer ff inkomen.
Ik ben meestal s'middags actief en in de avond ben ik er meestal niet.

Neem contact op via:PM me maar als je interrese hebt.

Mustang[GTS]
26/12/2011, 04:28 PM
Aangeboden Dienst:Scripter of Mapper
Voorbeeld van mijn werk:Ik heb een Trucker Server en ik heb dringend een scripter en mapper nodig
Prijs:lvl 4 of 5 op server
Voorwaarden:goede scripter of mapper ik geef je een opdracht en ik kijk of het top is!
Extra informatie:/
Neem contact op via:
Xfire:balish1
Messenger:wietseboterman@live.be of king-@hotmail.be

AnilZ
26/12/2011, 08:24 PM
Gezocht;

SCRIPTER/Goed in gamemode's beter maken etc!

&

Admins.

Ik heb momenteel, een trucking server ik ga denk ik iets makkelijker doen

cops vs terrorist.

:)

Reply plzz.

contact; anil8@live.nl

p.s Me server is hosted op vps dus 24/7

//EDITED!

Thresh
26/12/2011, 11:32 PM
verwijderen aub, sorrry voor ongemak

Mustang[GTS]
27/12/2011, 06:38 PM
Gevraagde dienst:Mapper en scripter
Beloning:lvl 4 op server
Extra informatie:
Neem contact op via:
Xfire:balish1
messenger:wietseboterman@live.be of king-@hotmail.be

Basssiiie
06/01/2012, 10:26 PM
Aangeboden Dienst: Scripter.
Voorbeeld van mijn werk: Dit (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=308999) en dit (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1653779), ik ga binnenkort nog meer van zulke gave features filmen op m'n server.
Prijs: Het aantal hangt af van dat wat jij graag gescript wilt hebben. Betalen graag via Paypal.
Extra informatie: Ik ben een prima scripter met al meer dan drie jaar ervaring met Pawn scripten. Iemand die SA-MP graag tot haar uiterste duwt, als het gaat om mogelijkheden. Ik heb een goed oog voor detail en ik ben pas tevreden als mijn scripts het doen zoals ik (Of in dit geval jij) dat wil. Ik heb een eigen Nederlandse private server genaamd Covesight. (Google er maar eens naar) Mocht je deze willen bezichtigen, dan kan ik je wel met alle plezier een kleine rondleiding geven. Heb je dus een leuk (misschien uniek) idee, maar heb je niet de benodigde kennis om het te realiseren? Of gewoon een lastige toevoeging die je niet goed kunt maken? Ik doe het met alle plezier voor je. :) Bovendien, mochten er naderhand problemen zijn met het script dat ik voor je heb gemaakt. Dan kun je me gratis contacteren en ik zal eventuele bugs er ook gratis uit halen. Je hebt per slot van rekening betaald voor een werkend script, dan hoor je ook gewoon een werkend script te krijgen. Ook als het mij niet lukt om het script af te krijgen door een of andere reden (drukte ect), dan krijg je het betaalde geld gewoon terug. ;) Ik doe geen MySQL of C++, enkel Pawn.
Neem contact op via: Privébericht (PB (http://forum.sa-mp.com/private.php?do=newpm&u=122057)), ik heb ook MSN/email (en eventueel Steam, mocht het echt nodig zijn) als je dat beter vind om te overleggen, maar die ga ik hier niet open en bloot neerzetten.

Ik heb geld nodig voor mijn nieuwe PC. :rolleyes:

Edit: Is er toevallig ook zo'n soort topic in het Engelstalige deel van dit forum? :D

Edit 2: Ik heb voorlopig genoeg te doen voor complete servers, ik ben alleen nog beschikbaar voor kleine scriptjes! ;)

SjoerdSz
14/01/2012, 02:54 PM
Gevraagde dienst: Op zoek naar een scripter en mapper voor een roleplay server
Beloning: Admin rechten en IG Cash
Extra informatie: De scripter moet kleine dingen scripten, bijvoorbeeld VIP. De gamemode is al gescript.

hatchoe101
15/01/2012, 08:21 PM
Gevraagde dienst: Scripter voor rp server
Beloning: Admin lvl op server
Extra informatie: Wil iemand een rp server voor mij scripten?
Neem contact op via: PB op samp forum

smokeweed
16/01/2012, 09:12 AM
Beloning: Een kleine vergoeding
Extra informatie: Scripten voor een TDM RPG gameserver. Nieuwe scripts ontwikkelen

Hiddos
16/01/2012, 03:13 PM
-niet meer aangeboden-

demonarn
21/01/2012, 04:48 PM
Gevraagde dienst: Tester(s)
Beloning:Niet zoveel gewoon wat leuks te doen en tester Status als ik die af heb
Extra informatie:Het is een Zombie Roleplay Server ben zelf al redelijk ver neem ook extra ideetjes aan of verbeteringen

rochendell
02/02/2012, 02:14 PM
Gevraagde dienst: Scripter voor wat kleine dingentjes zoasl auto's remove wat Job's removen en bijwerken.
Beloning:Admin status en goede starters Bonus
Extra informatie:Het is een Nederlandse RP server (beetje engels er doorheen)
Neem contact op via: rochendell.ce@hotmail.com

( we hebben al een Server hebben alleen nog een scripter nodig.)

Henkie
04/02/2012, 11:24 AM
Gevraagde dienst: Nieuwe organisator voor de NEBE Server.
Beloning: Hoogst mogelijke admin rank, een uitdaging.
Extra informatie: Nadat het toch steeds duidelijker voor mij wordt dat ik geen goede leider ben, wil ik graag de organisatie aan iemand anders overdragen die een volwassen houding heeft, enige ervaring met servers en weet hoe hij een team moet leiden.

EDIT: Gevraagde dienst gevonden.

DrDoom151
12/02/2012, 09:41 AM
Gevraagde dienst: Gamemode Scripting en Onderhouden
Beloning: Geld, denk hierbij aan €5 - €35. Eventueel VIP status op de server, maar dit alles valt te bespreken.
Extra informatie: Het gaat hierbij puur om het uitvoeren van scriptwerk van een aantal uitgedachte features die wij bedacht hebben. Verstand van MySQL is hierbij een must. Ook moet de engelse taal goed beheerst worden. Houdt er wel rekening mee dat dit niet een eenmalig ding is, wij verwachten ook dat het script bug-vrij wordt gemaakt en je bereid bent om verder te scripten voor ons. Wij hebben een aantal features bedacht per versie, je zult dus per versie worden betaald. Wij zijn van plan om een gamemode te maken die Roleplay en Cops 'n Robbers combineert, wel met de nadruk op Roleplay. Het zal dus niet makkelijk zijn om voor ons te gaan scripten, maar daar tegenover staat dan wel weer een leuke vergoeding. Trucking Missions en Farmen zijn even voorbeelden die ik snel kan noemen. Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, stuur dan even een PM en dan kunnen wij het verder bespreken.

Michael@Belgium
14/02/2012, 05:03 PM
EDIT: niet meer nodig

Mustang[GTS]
17/02/2012, 08:10 AM
- Gevraagde dienst:Scripter en mapper
- Beloning:lvl 4 op mijn server
- Extra informatie:ik heb scripter en mapper erg nodig
- Neem contact op via:Contacteer me via het forum of via xfire:balish1 of via msn:wietseboterman@live.be of skype:wietse72

hatchoe101
22/02/2012, 03:06 PM
Gevraagde dienst: Iemand die met mij een Cops and Robbers server wil maken
Beloning: Admin rechten en Credits
xtra info: Ik kan mappen en een beetje scripten.
Antwoord maar via MSN: mathieu96@live.nl of via PM of Skype: mthieu-berger1999

jeremy8810
05/03/2012, 11:41 PM
Beloning: Server staff (admin lvl 4/5)
Extra informatie: Ik heb een beginnende truck server en kan niet heel goed overweg met scripten. Het zijn geen hele grote dingen die ik vraag maar zoals: tekst kleurtjes aanpassen, automatische poorten etc.. Ik heb al een standaard truck-script van het forum afgehaald dus opzich wel makkelijk aan te passen als je weet hoe...
Neem contact op via: jeremyboshuizen@gmail.com
of skype: jeremy.boshuizen

AnilZ
10/03/2012, 09:31 AM
//Edited.

Aangeboden!

LET OP!: De, server's die je hebt, hoeven niet een nederlandse, server zijn, English & Nederlandse servers 'zou goed zijn :)

Aangeboden Dienst: Admin
Voorbeeld van mijn werk: ('Ik heb nog geen werk, wel server's gehad en op aantal, server's admin geweest')
Prijs: Licht, er aan! Bespreken we! (Zal wel free worden)
Voorwaarden: Het liefst, zou het een 'CNR' 'ROLEPLAY' Of 'Trucking' zijn, & het moet een server, zijn die op 0.3d is based!
(Heb je een andere GM, op je > server, en je wilt me.... dan neem je contact met me op, en bespreken we)
Extra informatie: Geen, ;)
Neem contact op via: skype: spahjyus msn: anil@sulakes.nl en/of tuzyguy@hotmail.com & xfire: Soon,

Aangeboden Dienst: Owner
Voorbeeld van mijn werk: ('Ik heb nog geen werk, wel server's gehad en op aantal, server's owner geweest')
Prijs: Licht, er aan! Bespreken we! (Zal wel free worden)
Voorwaarden: Het liefst, zou het een 'CNR' 'ROLEPLAY' Of 'Trucking' zijn, & het moet een server, zijn die op 0.3d is based!
(Heb je een andere GM, op je > server, en je wilt me.... dan neem je contact met me op, en bespreken we)
Extra informatie: Geen! :(
Neem contact op via: skype: spahjyus msn: anil@sulakes.nl en/of tuzyguy@hotmail.com & xfire: Soon,

LET OP: Over dat contact opnemen! Eerst via Sa-mp forum (PM)

Met vriendelijke groet!
Anil :p:p

Thresh
24/03/2012, 10:07 PM
Aangeboden Dienst: Logo Creator
Voorbeeld van mijn werk:
http://i42.servimg.com/u/f42/16/92/79/66/tp15.pnghttp://i42.servimg.com/u/f42/16/92/79/66/gl10.pnghttp://i42.servimg.com/u/f42/16/92/79/66/knipse23.png
Prijs: VIP status op server
Voorwaarden: Credits gaan naar mij
Extra informatie: Nope

Thijssieboy
26/03/2012, 03:12 PM
Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe server opstarten met heel veel verschillende missies. Daarvoor zoek ik nog een scripter samen met de scripter worden alle dingen die gescript moeten worden afgesproken.

Beloning:Admin rechten, maar dan moet je er wel geschikt voor zijn
Extra informatie:-
Neem contact op via:stuur me een bericht op dat forum en dan spreken we vanzelf wel de contact methodes af

Met vriendelijke Groeten,
Thijs

Kellicia
26/03/2012, 03:24 PM
Aangeboden Dienst: Administrator/Forum management(PhpBB3)
Voorbeeld van mijn werk: Ik had een server samen met mijn vriendje maar omdat hij me heeft gedumpt ( -.-'' )
Heeft hij mij dus gebanned. Hij was de scripter en ik de Chief. Ik vind het leuk om te organiseren en een hechte staff-Team te maken. Het hoeft niet persee een Nederlandse server te zijn. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Engelse servers. Dus als iemand een plaatsje heeft :)
Prijs: Gratis, als het maar leuk is.
Voorwaarden: Ik weet alleen iets van RolePlay servers.
Extra informatie: Kan je me vragen in PM of Profielboodschap
Neem contact op via: PM/ Profielboodschap

justsomeguy
02/04/2012, 06:46 PM
GRATIS GRATIS GRATIS! KOM DAT ZIEN! KOM DAT ZIEN!
Aangeboden Dinst:Mapping.
Voorbeelden van mijn werk:1 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=315511), 2 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=298202), 3 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=287503), 4 (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=269523)
Prijs: GRATIS GRATIS GRATIS!
Voorwaarden:Indien je geinstresseert ben moet je wel serieus zijn, ik geef dan ook totaal geen antwoorden op dit voorbeeld:
"Hallo, kun jij een RP map voor me maken? Gewoon wat RP zooi in LS"
Geef duidelijk aan wat je wilt+Ik doet geen RP additions.
Extra Informatie: Neem contact op vie PM, ik ben vrijwel elke dag op de forums, ook al is het alleen om de chat topic te bekijken.

Maikel
11/04/2012, 05:15 PM
Aangeboden Dienst: Website programmeren
Voorbeeld van mijn werk: www.xty.nu
Prijs: Verschilt per website, ga in ieder geval van een goedkoop bedrag uit.
Neem contact op via: PM.

Corporalsw
24/04/2012, 05:09 PM
Gevraagde dienst: mapper
Beloning: admin (lvl 4) en nog wat stuf...
Extra informatie: ik zoek nog graag een tweede mapper voor mijn server. (meer informatie krijg je nog wel :))
Neem contact op via: skype: diegovdw
msn: diego.vandewiele@live.be
zend ook hier een pm met je email of zo want ik aanvaard niet zomaar iemant op msn of skype

faff
07/05/2012, 09:23 PM
Aangeboden Dienst: Island Mapping
Voorbeeld van mijn werk: kijk op mijn server. alles zelf gemapped.
Prijs: Free!
Voorwaarden: Geen, Geen credits, geen admin, nix.
Extra informatie: Ik Ben niet slecht, ook niet Vies goed. ik doe dit omdat ik wil bijleren.
Neem contact op via: skype: fabio.di-cola
msn: fabiodicola@hotmail.com

jeremy8810
13/05/2012, 11:14 AM
Aangeboden Dienst: Mapping
Voorbeeld van mijn werk: Zie handtekening
Prijs: Donatie/geld (hang af van de map grootte)
Voorwaarden: ^^
Extra informatie: Ik Ben niet slecht en wil best de tijd nemen om een goede map te maken. Geen amateur werk en het moet er natuurlijk mooi uitzien!
Neem contact op via: Dit forum (PM)

corne
17/05/2012, 03:58 PM
Dienst is niet meer beschikbaar.

jeremy8810
22/05/2012, 03:16 PM
-gone-

rbN.
23/05/2012, 03:43 PM
Gevraagde dienst: Mappers voor de NFS server.
Beloning: Een schouderklopje, credits, demo's worden voor jou eerder bereikbaar, een reward in game.
Extra informatie: Als mogelijk is, graag me PMen met je werk (enkele screenshots). Het wordt trouwens een groot klusje, daarom helpen er mensen mee via multiplayer. Het is mapping via MTA, zoals ik al zei: multiplayer. Wij gaan deze map (http://youtu.be/AZ8G2g_RTds) proberen na te maken voor een mode in de NFS server.

Thijssieboy
24/06/2012, 06:39 PM
Gevraagde dienst:
Scripter/Mapper
Beloning:
Budget scripter : € 100,00 / € 125,00
Budget mapper : € 75,00 / € 100,00
Extra informatie:
Een CNR server
Neem contact op via:
PM/Email : thijs_erinkveld@live.nl

se7evolution
24/06/2012, 07:04 PM
Aangeboden Dienst: Mappen en Bug Fix
Voorbeeld van mijn werk:
http://i.imgur.com/PMZkp.png ~ Island Map
Ik heb veel meer maps gemaakt maar internet is momenteel traag en kan geen fotos op internet plaatsen. Als je wilt contacteer mij kan ik een paar laten zien via TeamView
Prijs: Het hangt vanaf hoe groot of wat je wilt mappen
Voor Bug fix kost het maar 2Euro
Voorwaarden:Voor scammers te vermeiden betaal je eerst 75% van de prijs en nadat ik je map/script heb gegeven 25%. Ik accepteerd alleen PayPal
Extra informatie: Nadat je hebt betaald begin ik direct aan het map of script. Een script duurt 24uur - 2 weken. Het hangt er vanaf hoe groot je map is.
Neem contact op via:
Email: owner@planetoftransport.com
Msn: Pacoyeung1102@hotmail.com

montreal
06/07/2012, 11:34 AM
Gevraagde dienst:
- Mapper voor een mooie rp map
- Scripter voor rp game(Ik ga zelf ook scripten)
Beloning:
Een admin rang en een mooie server als resultaat(Dus niet betaald)
Dit is helemaal vrijwillig
Extra informatie:
Het is de bedoeling dat er een mooie RP server uitkomt met veel spelers
Neem contact op via:
Persoonlijk bericht

UnlimitedFreeroam
13/07/2012, 09:29 PM
Gevraagde Dients: Scripter
Beloning: Administrator op mijn server.
Extra Informatie: Admin Systeem maken + dingen adden aan teleports (/teles)
Skins laten Saven & Colors laten saven.
Neem Contact op VIA: Skype (Shield-Skype)
PM.

Duck
15/07/2012, 09:09 AM
Beloning: Niks ;)
Extra informatie: Admin sys / Vehicle sys
Neem contact op via: Skype | Kimmykinssss

Woozie®
18/07/2012, 07:13 PM
Aangeboden Dienst:SA-MP Server hosting [20 Slots][Indien nodig meer]
Prijs: Gratis
Voorwaarden: De server word onderdeel van de BlackBanzai Community
Neem contact op via: PM (http://forum.sa-mp.com/member.php?u=115831)

devil shill
18/07/2012, 10:04 PM
Gevraagde dienst: Het oplossen van een groot probleem met het Business systeem.
Beloning: Mooi plekje in de server.
Extra informatie:

Het gaat dus om het business systeem als je producten koopt met de Yankee truck doet alles het maar /sellprods weigerd het om te doen ik kan het probleem niet zelf vinden en hoop dat jij het kan oplossen.

Neem contact op via:

als je TS3 hebt ben ik te bereiken op : ts3.vsc-server.stx.nl

Of
PM me even.

Stackman
19/07/2012, 01:03 AM
Gevraagde dienst: Roleplay Scripter
Beloning:Plaats in de staff team.
Extra informatie: Ik en een paar vrienden van mij zijn van plan om een nieuwe RP server op te starten.
Maar we hebben alleen nog geen scripter, eventueel script zou gekocht kunnen worden en alles is er al behalve de scripter.
Neem contact op via:
msn/hotmail : jvl_070@hotmail.nl

UnlimitedFreeroam
19/07/2012, 06:22 PM
Aangeboden Dienst: Administrator op een freeroam.
Mijn werk: Ik was 11 Maandeb Administrator level 4 op UIF. Niet bij donaten.
Prijs: Admin/Head Admin status op een Freeroam.
Voorwaarden: Ik heb geen voorwaarden, maar het moet geen hobby server zijn.

Moltenbox
20/07/2012, 10:40 AM
Aangeboden Dienst: SA-MP Server hosting 20-100+ slots
Prijs: Goedkoop voeg mij toe op skype of PM
Voorwaarden: Er zijn geen voorwaarden
Neem contact op via: Voeg me toe op SKYPE: thomapd

UnlimitedFreeroam
23/07/2012, 03:07 PM
Beloning: Eigenaar op server.
Extra informatie: Ik heb al een host bedrijf met 100 Player slots + 3-5 Maps, Ik kan zelf niet scripten dus ik heb nog een goede scripter nodig die wat wat hij/zij doet. Ik was Administrator op UIF, Dus ik weet wel hoe ik een Administratie team moet leiden. Ik heb genoeg admins en hoofd Admins, Ik heb alleen een scripter nodig die goed Engels kan. Je verdiend er Mede-Eigenaar mee.
Neem contact op via: Private Message, Skype: Shield-Skype

Moltenbox
28/07/2012, 09:08 PM
Ik sponsor Clans/Servers met FTP/Webpanel toegang.
http://i48.tinypic.com/2gt3gpg.png
http://i48.tinypic.com/55hw95.png

Mustang[GTS]
31/07/2012, 09:49 PM
Gevraagde dienst:Mapper Voor een Kersverse Trucking Server
Beloning:lvl 4 Admin On The server
Extra informatie:ik zoek iemand die zeer goed en precies kan mappe
Neem contact op via:
xfire=>balish1
skype=>wietse72
msn=>wietseboterman@live.be

swell
04/08/2012, 05:47 PM
Hallo allemaal!

Ik en mijn broertje willen heel graag een NL/ENG server starten die gebaseerd is op roleplay en race! In de server kan je dan een soort van roleplayen maar zonder de /me and /do commands en van die dingen. En dan kan je om de 5 min een race joinen.
Hiervoor heb ik een scripter nodig die mij kan helpen met alles in elkaar te zetten en mij een beetje te leren over scripten. Ik vraag een scripter omdat ik zelf te weinig ervaring heb. De bedoeling is dat ik de basis dingen doe, dus de cars plaatsen / login systeem en van die dingen. Als beloning geef ik admin rechten, vip en/of veel geld in de server. uitendelijk wil ik de server ook 24/7 maken.
Ik zou graag geld willen geven voor het script werk, maar ik heb het gewoon niet.

Dus:
Gevraagde dienst: Een game scripten die gebaseerd is op roleplay met races.
Beloning: mede eigenaar / Admin rechten en/of VIP of respect! het is maar hoe je het wil!
Extra informatie: Ik hoop dat ik een geschikt iemand vind en we een leuke game tijd krijgen!
Neem contact op via: PM ook voor extra informatie over wat ik precies in gedachten heb.
Mailen kan ook surfjens1@gmail.com

Ik hoop op reactie!

Groeten!

rbN.
05/08/2012, 09:58 AM
Nee.

Weaselpwns
06/08/2012, 11:21 AM
Gevraagde dienst:Scripter MOET MySQL kunnen gebruiken!
Beloning:admin rank 6 als je werk heel goed is een betaling
Extra informatie:MOET MySQL kunnen gebruiken en goed kunnen scripten ofc
Neem contact op via:PM of Skype: wessel.liemburg

Henkie
16/08/2012, 06:25 AM
Gevraagde dienst: Beta testers voor het project van Wesley221 en mij.
Beloning: Vermelding in de credits, eerder weten wat het project is.
Extra informatie: Ik en Wesley zoeken een aantal mensen om onze server te testen. Hamachi is vereist, omdat we de beta server alleen local hosten, nog niet globaal.
Neem contact op via: PM/MSN

___JustLars
21/08/2012, 08:25 PM
Gevraagde dienst: Racebaan mappen
Beloning: -
Extra informatie: het is voor op een Trucking server, en we gebruiken het voor events. het liefst hoog in de lucht maken.
Neem contact op via: Msn: larsbazen@hotmail.com skype: lars2254 gmail: lars2254@gmail.com

swell
29/08/2012, 09:32 AM
Gevraagde dienst: Iemand die voor mij een payday / experience systeem wil scripten.
Beloning: Een leuk payday systeem en bij elke payday in de chat: Special thanks for ......
Extra informatie: Het werkt zo:
Wij zijn bezig met een race & Roleplay gamemode en we zijn al behoorlijk ver.
Nu hebben we een experience systeem nodig waarme je een steeds hogere rank haalt.
Je begint als speler met score 0, dan komt er om het uur een payday waarbij je geld en 1 experience krijgt daarmee ben je dan score 1.
Dan moet je weer 2 nieuwe experience punten halen om je volgende score te halen.
Als je rank 2 bent moet je weer 3 nieuwe experience punten halen en zo gaat het door.
Ook kan je met het winnen van een race een experience punt halen.
Neem contact op via: Het liefst via PM

devil shill
29/08/2012, 06:29 PM
Gevraagde dienst: Het samen opzetten van een server.
Beloning: (ik betaal de VPS)
Extra informatie:
ik ben op zoek naar iemand die met mij een server wilt opzetten
het liefst iemand die kan scripten en natuurlijk een script heeft
ik hoop met deze persoon een goed band en een goede server op te zetten.
Neem contact op via: Skype: ron_linan PM teamspeak: ts3.vsc-server.stx.nl of via msn: ron_linan@hotmail.com

UnlimitedFreeroam
03/09/2012, 01:20 PM
Aangeboden Dienst: 3x Host Slots.
Voorbeeld van mijn werk: http://www.thomweb.nl
Prijs: €3,- Voor 100 Slots
Voorwaarden: Per Maand betalen
Extra informatie: Contact opnemen via Skype
Neem contact op via: Skype: Shield-Skype

jeremy8810
09/09/2012, 11:02 AM
Aangeboden dienst: Mappen
Voorbeeld van mijn werk: Signature
Prijs: Afhankelijk van de opdracht
Voorwaarden: 50 % vooruit betalen

Biesmen
09/09/2012, 07:26 PM
Aangeboden Dienst: Scripten
Voorbeeld van mijn werk: Public releases: Check signature.
Prijs: Voor niets, tenzij je zelf een aardig bedragje in gedachten hebt.
Voorwaarden:
De server/netwerk moet professioneel zijn, inc. staff team. Geen Nederlandse server. De server/netwerk moet een bestaand script hebben, dat al een aardige progressie heeft naar een release date (in ieder geval boven de 50%), of een server/netwerk dat al runt.
Extra informatie: Ik zelf heb al aardig wat ervaring met scripten. Ik heb o.a. gescript voor Project State Roleplay, Project Reality Roleplay (Er zijn overigens twee servers van, waarvan er één niet meer bestaat, dat is de server waar ik gescript heb). Ik sta nog bij Las Venturas Roleplayground ingeschreven als Developer (dit klopt niet, ik had 'ontslag' genomen doordat ik simpelweg een command zoals "/pm" niet kon fixen, omdat die verdeeld stond in 1-3 bestanden, die ik niet kon vinden. Deze server heeft ongeveer 150 pwn bestanden in gebruik). Ik ben een student op het MBO, momenteel, niveau 4 bij de opleiding Applicatie Ontwikkelaar.
Neem contact op via: PM op deze forum

Jesus159
11/09/2012, 07:36 PM
Gevraagde dienst:Scripter ,Ik wil graag een Prison Roleplay server beginnen ma

Beloning:admin Co owner van Server

Extra informatie: Moet goed kunne scripten en het liefst van een leeg een legen beginnen

Neem contact op via: Skype bas.machiels

jens26.
19/09/2012, 09:21 AM
Gevraagde dienst: Kleine dingen scripten en aanpassen.
Beloning: Credits op de server
Extra informatie: Het gaat gewoon om kleien dingen die aangepast moetne worden bv: anti cheat af de server en een kleine wapen en tele systeem (mag ook een bestaande zijn die aangepast word)

SomebodyAndMe
20/09/2012, 07:04 PM
Eerst: ik weet niet of dit mag maar ik bied dit aan.

Aangeboden Dienst: Goedkope gameserver hosting!
Voorbeeld van mijn werk: http://invertedhost.com/gaming.html
Prijs: 0.09 eurocent per slot
Voorwaarden:
Extra informatie:
Neem contact op via: PM of via de support ticket sop de website

Nogmaals, ik weet niet zeker of dit mag, mag dit niet, feel free to remove it.

AeroBlast
28/09/2012, 06:30 PM
Gevraagde dienst: Parkour Mapper
Beloning: Credits In Game, als iemand naar een map teleporteerd, zal jouw naam op zijn scherm verschijnen.
Ook is er een Custom Forum Title: Official Mapper, waardoor je meer te zeggen hebt dan 'normale' spelers.
Een hogere kans om Admin te worden.
Extra informatie: We zijn een (nu nog) kleine community met grote idealen. We hebben nu 2 servers, een Parkour/Stunt server en een Cops and Robbers server. We zullen snel een Minecraft server krijgen.
Neem contact op via: De site in mijn signaturen of een PM

Roel
30/09/2012, 08:46 PM
Hallo,

Aangeboden Dienst: 24/7 server gehost op versio.nl leen ik uit.
Voorbeeld van mijn werk:
Prijs: Niets
Voorwaarden: Een redelijke gameplay (liefst geen edit).
Extra informatie: Omdat ik mijn gamemode geheel opnieuw aan het scripten ben ivm met omstandigheden,
staat mijn vps vrijwel leeg, mijn server draait er nog wel op, alleen locked, dus zal niet veel gebruiken.
Dus wil ik wel een extra server aanmaken voor iemand die een mooi script heeft en een goed team maar geen host kan vinden.
Dit houd in, Linux Centos5,5 Server, Nieuwste sa-mp versie ofc, eventueel Database , mysql R7 draait al.
Eventueel webhost voor forum en dergelijke.
Aantal slots is onbeperkt, maar toch maar beginnen met 50 slots, en zodra deze in gebruik zijn kan het worden uitgebreid.
Waarom doe ik dit?
Omdat ik mij verveel en er zijn nogal wat mensen die dagelijks aan mij vragen of ik mijn server al bijna af heb, en ik wordt er een beetje gek van omdat ik het in alle rust wil maken, anders gaat het weer fout.
Dus als er een andere server wordt gedraaid, dan gaan ze daar tijdelijk op spelen.
Ik kan de host zeker 3 tot - 6 maanden uitlenen, voordat mijn script af is.
Neem contact op via: Skype ( roelsamp , pm)

Vinninho
04/10/2012, 12:22 PM
Nou, ik heb er eigelijk twee.

Gevraagde dienst:Scripter.
Beloning:
-Admin positie in ons Admin team.
-Uitbreiding sociale contacten.
Extra informatie:Hallo, wij zijn 2 dagen geleden een RP server begonnen, maar we hebben maar 3 admins. Ik ben toevallig de main mapper, en mijn vriend is de scripter. Nou merk ik dat hij het heel druk heeft, en dat hij niet alles kan bijhouden. Ook hebben wij mensen nodig om door te groeien, want ook wij hebben natuurlijk ambities om door te groeien. Vooralsnog lukt het niet echt, omdat we heel veel bugs moesten fixen. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Neem contact op via: PM of skype: Vinninho9

------------------------

Gevraagde dienst:Lessen scripten
Beloning:Weet ik niet :(
Extra informatie:Ik zou graag les krijgen in scripten. Ik wil het heel graag, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Neem contact op via: Skype (Vinninho9) of PM.

Met vriendelijke groet,

Vinninho

danilonba
15/10/2012, 07:39 PM
//closed

HeRiNo
22/10/2012, 06:41 PM
Hallo, ik hoopp dat ik dit goed plaats.

Gevraagde dienst: Repeat warn/Kick/Ban script
Beloning: N.O.T.K.
Extra informatie: Ik kan scripts aanpassen maar niet helemaal zelf maken
Neem contact op via: ridder00_989@hotmail.com

Wat zoek ik precies?
Een script voor in de remote dat tekst repeat herkent en dan
eerst 2 x waarschuwt als een zelfde user teveel herhaalt.
Bij de derde x dient er een kick/Ban te volgen van bijvoorbeeld 1 uur.
(ik weet niet of het mogelijk is het script dit te laten onthouden
en de bantimes op te laten lopen met een uur?) Maar dit is geen must.

Waarom vraag ik dit hier?
Ik ben een nieuwe Room-Bot in elkaar aan het zetten en die
is nu compleet op een repeat script na. Ik zoek al zeker een week
en kan niets vinden. Wel zat repeat kickers maar niet 1 met de warn functie.
Ik hoop hier iemand te vinden die dit heeft of wellicht in elkaar kan zetten voor me.

Met vriendelijke groet, Herman.

MikeyMuccello
08/11/2012, 04:59 PM
Aangeboden Dienst: Hoster/Hosting.
Voorbeeld van mijn werk: - Geen.
Prijs: 0$ Ligt de'r aan!
Voorwaarden: Niet echt een, zullen we bespreken.
Extra informatie: SA-MP Hosting, / mta.. free... Je moet er wel wat echt mee doen dus niet 2 jaar, om een server opzetten dan neem ik hem af, max slots: 500...
Als nodig is!

Neem contact op via: skype: spahjyus > msn: mikeymuccello@hotmail.com

kanersps
17/11/2012, 12:47 PM
Gevraagde dienst: Mapping San Fierro Airport
Beloning: Credits(Ik kan goed scripten als je binnekomt staat er Made By: (Je naam hier)
Extra informatie: Ik geef geen geld voor mapping als niemand wil doet men vriend het
Neem contact op via: Skype: kanepetra, Of met pm

Roel
21/11/2012, 05:54 PM
Hallo,

Als eerste wil ik zeggen dat ik geen noob ben die zelf niet kan scripten en daarom maar aan iemand anders vraag.
Het zit zo, ik ben de eigennaar voor Zombie Apocalypse Re-Scripted, dit is re-make van de orginele ZA gamemode.
Het script is geheel van mij, en er zitten vrijwel geen gekopieerde regels in van het orginele script.
Wel is het zo dat ik ongeveer dezelfde features heb gemaakt als die van het orginele script.
De server is behoorlijk populair, als je wilt kun je een kijkje nemen; epic-play.com:8003

Maar ik was nooit van plan deze gamemode te maken, maar ik heb dit gedaan omdat de originele offline is gegaan en mij gevraagd werd weer te hosten en te onderhouden, dus heb ik het herschreven.
Voordat ik hiermee begon was ik bezig met een andere veel groter project, en hier wil ik weer mee verder gaan.
Maar de zombie gamemode is nog steeds in bèta en er zijn nog wel dingen die moeten worden aangepast, alleen heb ik hier niet veel tijd voor, en daarom heb ik iemand nodig die goed kan scripten en die te vertrouwen is voor het onderhouden van deze server.

Gevraagde dienst: Onderhouden van mijn Zombie Apocalypse script.
Beloning: De scripter van een server met een gemiddelde playerbase van 60.
Extra informatie: Ik wil de gene eerst leren kennen want ik geef niet zomaar mijn werk af.
Neem contact op via: skype; roelsamp

Groetjes , Roel.

Zuriev
27/11/2012, 12:03 PM
Gevraagde dienst: Staff voor RP server.
Extra informatie: Wij bij Real Life Los Santos zijn momenteel nog opzoek naar een paar active mensen die hun tijd in deze gloed nieuwe server willen steken. We zijn momenteel nog opzoek naar mensen die de geïnteresseerd zijn in de volgende posities.

Een ervaren mapper
Testers
FDSA Leader
SAN news leader
PD Commander
Iemand die goed is met video editing.

Neem contact op via: Als je intrested bent in deze positie stuut me dan snel een PM.

hatchoe101
23/12/2012, 05:05 PM
Gezocht: Iemand die met mij een mooie CnR server wil maken in LV.
Ik kan hem mappen maar ik ben niet zo goed in scripten.
Als iemand dit leuk zou vinden zou dat geweldig zijn.
Als iemand een voorstel heeft om samen met mij een ander soort server te maken kan dat natuurlijk ook.
ohwja trouwens. ik kan geen interieur mappen.
Als iemand interesse heeft hoor ik het wel via een PM.
Alvast bedankt. :)

Mustafa6155
23/12/2012, 07:50 PM
Aangeboden Dienst:Scripter/Mapper/Designs
Voorbeeld van mijn werk: Kan je Vinden bij Scripten en Showroom.
Prijs: Licht er aan wat ik moet scripten/mappen enz.
Voorwaarden: Nou eigenlijk doe ik Scripten/Mappen/Desigenen. Doe ik voor Geld liefst op PayPal.
Extra informatie: Van een groot ding tot een klein ding doe ik.
$1,- Kan ik een winkelwijk mappen.
$2,- Kan ik een Script maken van 50-100 regels.
$3,- Kan ik een Logo Desigen + een script van 50 regels + map Winkelwijk.
$4,- Kan ik een (groot)Desigen maken + een script van 200 regels + Een GrootEiland ofzo <-- Bespreken
$10-$20 euro Kan ik een Geheel GameMode Maken en/of Filterscript.
Als ik eenmaal een bericht heb van je begin ik aan het werk.
Neem contact op via:
U kunt contacteren op.
Pm of de forums

EDIT: ik doe niet meer aan SA:MP scripten meer Designs enzo!

Michael@Belgium
28/12/2012, 06:43 PM
Aangeboden Dienst: Scripten
Voorbeeld van mijn werk: zie pastebin (http://pastebin.com/WethfCNd)
Prijs: o.t.k. - Hangt af van wat je wilt.
Voorwaarden: Michael@Belgium Script Service (http://pastebin.com/8knRnRGD)
Extra informatie: Je moet niet letterlijk begrijpen wat je in de bovenstaande pastebin ziet. Ik kan namelijk een paar gunsten doen :)
Neem contact op via: PM (of skype: michael.belgium)

[WA]iRonan
30/12/2012, 06:22 PM
Aangeboden Dienst: NPC's Maken
Voorbeeld van mijn werk: Uitgebreide npcs - Binnenkort filmpje - Van schietende oma's tot vliegende at-400's
Prijs: Hoef geen geld doe het voor de lol, maar rep mag altijd :P
Voorwaarden: Geen
Extra informatie: Ik maak GEEN:
- Train NPC's, misschien binnenkort
- Te grote NPC's die rond heel gta gaan
Neem contact op via: me samp forum, gewoon PM.

Jimmy0wns
05/01/2013, 10:25 AM
Gevraagde dienst:
Scripter voor een piloten server
Beloning:
VIP Level 3, admin level 3/4 en met 10M Dollar starten.
Extra informatie:
Je moet middelmatig veel van scripten weten.
Neem contact op via:
MSN: Jimmy0wns@live.nl

jordyvc
15/01/2013, 05:50 PM
Gevraagde dienst:
Bestaand roleplay script gebaseerd in Red County en dorpjes er rond.
Beloning:
$10 - $30 en rank in mijn server
Extra informatie:
- Script moet up-to-date zijn.
- Een PRO is dat het script op MySql werkt, maar het moet niet.
- Gebaseerd rond Red County en de dropjes eromheen. (voorbeeld server van de locatie 91.121.97.26:7790)
- Liefst al klaar!
Neem contact op via:
email: hallo@intlex.be
Of via PM hier op het forum.

xAmnesia
31/01/2013, 06:55 PM
Hallo, hier is de goede plek.
Gevraagde dienst: een paar kleine scriptjes maken
Beloning: admin en vip system op de server
Extra informatie: Ik zoek een scripter die wat filterscripts heeft liggen of wat weet en me er mee kan helpen
Neem contact op via: skype jeffrey_veer or pm me on this forum :D

Christopher00
02/02/2013, 08:16 AM
Gevraagde dienst: Stukjes mappen op mijn server.
Beloning: Admin & VIP
Extra informatie: Ik ben met iemand een Trucking server aan het maken, alleen zoeken we nog iemand die wat stukjes kan mappen.
Neem contact op via: Een berichtje op het forum (PM)

Fredx
04/03/2013, 09:06 PM
Gevraagde dienst: Een tijdelijke of permanente scripter
Beloning: We zouden mischien een beloning uit kunnen geven als het goed gedaan wordt uitgevoerd.
Extra informatie: Locatie in Las Venturas en de naam van de server is Las Vegas Roleplay more information ->http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=420078
Neem contact op via: Private message Aura via de forums van [vBulletin ] www.lasvegas-rp.com

Recep013
16/03/2013, 01:55 PM
Gevraagde dienst: Server scripter.
Beloning: Administrator, geldbeloning.
Extra informatie:Bezig met een server waar je kun werken in verschillende functies zoals ; Politie, Ambulance, Brandweer, Piloot, Vrachtwagenchauffeur, Mafia etc.
Neem contact op via: Via rg_013@live.nl kun je mij bereiken.

Ik verwacht zo spoedig mogelijk een antwoord !

Bedankt !

Beste SA:MP Forum leden.
Ik ben op zoek naar een scripter, hieronder volgd meer informatie.
Gevraagde dienst: Een ervaren scripter.
Beloning: Administratieve rechten op mijn server.
Extra informatie: Ik ben op het idee gekomen om een server te maken met bepaalde werkmogelijkheden, zoals Politie, Ambulance, Brandweer, Trucker, Piloot, Pizzaboy enzovoort enzovoort..
Neem contact op via: Je kunt me bereiken door een privebericht te sturen via SAMP Forum, of mij toe tevoegen via Skype - rgenc013.

Ik hoop zo snel mogelijk een reactie van jullie te ontvangen.

Bedankt!

Jason_Dealley
16/03/2013, 03:28 PM
Gevraagde dienst:
Een roleplay script in het nederlands
Beloning:
Een Administratieve functie op deze server, een geld beloning via PaySafeCard
Extra informatie:
Volledig Nederlands roleplay script.
Ik heb er geen moeite mee als je hem nog moet scripten.
Meer info als u met mij contact op neemt.
Het script moet van scratch zijn!

Neem contact op via:

Email: appelsqwerty1@gmail.com
Pm me via dit forum.

Dankuwel,
Over de geld prijs kan eventueel nog worden gepraat.

Excityxz
21/03/2013, 10:07 AM
Beloning:kan overlegt worden
Extra informatie:ik zoek mensen die een Login systeem, admin/vip/gang systeem en een paar minimissions, house/biz en natuurlijk wat jobs

-Shifty-
24/03/2013, 04:27 PM
Gevraagde dienst: Een geheel cops and robbers script made from scratch
Beloning: 50 euro.
Extra informatie: Ik ben samen met een vriend van mij bezig met een nieuwe community. Wij willen een Cops And Robbers server starten. Beiden kunnen we wel een beetje scripten maar we kunnen nog niet helemaal zelf een goed script krijgen. Wij willen een Regristratie/login systeem, admin systeem, event systeem, Huis/business system en een deatmatch voor de mensen. (In een gebouw) daarnaast hebben we natuurlijk een geheel cops en robbers script nodig die gemaakt moet worden vanaf het begin.
Neem contact op via: Shield-Skype

Jeantje
31/03/2013, 07:29 AM
Gevraagde dienst:Spelers
Beloning: Plezier
Extra informatie: Ik ben opzoek naar, spelers die graag willen Rolerplayen op mijn server
Neem contact op via: Een PM op forum

hatchoe101
01/04/2013, 09:42 PM
Gevraagde dienst: Pwn scripter die met mij een nieuwe gamemode wil maken

Beloning: Admin op de server, Credits

Extra informatie:
Ik zoek iemand die samen met mij een nieuwe server wil maken. Ben er nog niet helemaal uit watvoor server alleen ik zoek iemand die mee wil denken en helpen

Neem contact op via:
Stuur me een PM

Jeantje
02/04/2013, 06:47 PM
Gevraagde dienst:Een mapper die me server beetje kan update met kleine maps of eilanden.
Beloning: Vip en kans op admin als je ervaring hebt.
Extra informatie:Ik ben sinds kort een server begonnen met paar vrienden. En we zijn eigenlijk opzoek naar een mapper die onze server telkens beetje kan update. Met kleine dingetjes zoals Eilandje enzo.
Neem contact op via: Een PM op forum. of voeg me toe op skype Jean-jacques300

Spydah
07/04/2013, 08:58 AM
Aangeboden Dienst: Mappings
Voorbeeld van mijn werk:
http://i47.tinypic.com/339ilph.png
http://i47.tinypic.com/1jup6o.png
Deze map is nog niet helemaal af.
En deze zijn te groot om hier te laten zien
http://i49.tinypic.com/sdpu07.png
http://i49.tinypic.com/2j3401j.png
Prijs: Word via skype besproken
Voorwaarden: Niks voor nu.
Extra informatie: Ik ben beter in RP mappings, veel beter.
Neem contact op via: Skype: Ssleeperr of Forum PM

AmsterdamCopsAndRobbers
24/04/2013, 10:11 AM
Aangeboden Dienst: GM/FS/MAPS
Voorbeeld van mijn werk: Ik heb der geen maar ik ben momenteel bezig met een CNR script.
Prijs:
GM 15k Lines = €30,-
GM 5k Lines = €15,-
FS zelfde

MAPS Gehele wereld = €20,-
MAPS mini = €5,- p.p.
Voorwaarden: Ik doe alleen Scripten/mappen
Extra informatie: Zie prijs
Neem contact op via:
Forums of stuur me een mail op gameserversen@gmil.com

-Shifty-
30/04/2013, 11:33 AM
Aangeboden Dienst: SA-MP server, Centos x86, VS of UK. GameCP included.
Voorbeeld van mijn werk: Eén server die draaiende is op onze UK host: 176.56.234.169:7777
Prijs: 2,50 per 100 slots per maand
Voorwaarden: Netjes optijd betalen...
Extra informatie: We hebben momenteel 2 servers, eentje in UK en eentje in de VS. We draaien ze op Centos x86. GameCP is beschikbaar, 24/7 support.
Neem contact op via: Skype (Shield-Skype)

firemanjv
08/05/2013, 07:29 PM
Gevraagde dienst: HTML scripter
Beloning:0 tot ik een hoger budget heb
Extra informatie: MDC Web system
Neem contact op via: Mail : justin@superhabparty.nl / PM forums

ThomLS
22/05/2013, 08:38 AM
Gevraagde dienst: Server beheerder, onderhouder.
Beloning: Aansluiting bij mijn community, Xenforo licensie (140$) en gratis gameserver wordt bijgelevert.
Extra informatie: Gaming Community heeft SA-MP Beheerders nodig met origineele script. Je krijg een gratis gameserver, jij blijft de eigenaar, maar je wordt een stuk van onze community. (HOSTED-TAB zou je zelf moeten betalen) Wij hebben al 1 server lopen met HOSTED-TAB, stunt/dm etc.
Neem contact op via: Mail : PM/Forums of skype: thomapd

Mariooo
02/06/2013, 04:48 PM
Gevraagde dienst: Scripters/staf voor mijn server.
Beloning: Verzinnen we wel, maar sowieso een rank in m'n roleplay.
Extra informatie: Ik ben begonnen met een roleplay server en zal deze als het goed gaat laten hosten.
Neem contact op via: Private message op 't forum of via xfire.

xFire: jaripx

Gamer_Z
20/07/2013, 05:56 AM
Aangeboden Dienst:

Professionele scripter met jarenlang ervaring en super-kwaliteit werk

Voorbeeld van mijn werk:

Click (http://gpb.googlecode.com/) Click (http://www.youtube.com/user/Grasmanek94/videos)

Prijs:

0,- (behalve als je grote winst maakt met je server)

Voorwaarden:

De server is in het Engels, Nederlands of Pools en het personeel spreekt een van die drie talen
Je bent de eigenaar of huurt een windows server game host, VPS of Dedicated Server
Je host accepteerd zelfgemaakte plugins (.dll files)
Je gedraagt je volwassen
Je ben goed in communiceren
mijn eigen gamemode wordt gebruikt voor de server, mocht er iets nodig zijn dan kan ik het altijd erbij maken of uit je oude gamemode overzetten
Ik zal mappers en hulpjes tot mijn beschikking hebben
De server is van het type Trucking, Flying, Sailing of een combinatie van deze drie (of DM maar dan moet ik een nieuwe mode maken)

Extra informatie:

De huidige mode heeft nog wat aanpassingen nodig en er moeten voertuigen en objects geplaatst worden
Deze dienst is geldig voor beide mensen die een server willen maken met mij of bestaande servers die een scripter/programmeur nodig hebben.

Neem contact op via:
PM (http://forum.sa-mp.com/private.php?do=newpm&u=54308) of skype ( grasmanek94 ) (skype://grasmanek94)

SniperArmy
14/08/2013, 06:21 PM
Beloning: Mede eigenaar + credits
Extra informatie: Ik zoek voor een scripter die mij kan helpen mijn servers te verbeteren en ze populair te maken!
Neem contact op via: Skype: dylano045
MVG Flow AKA SniperArmy :P

shadowdog
15/08/2013, 10:57 PM
Gevraagde dienst: Mapper die goed is grote interiors.
Beloning: Eventuele vergoeding(Paypal) We bespreken de prijs. Credits voor je map op mijn server (zie signature)
Extra informatie: Ik wil graag een interior in de stijl van MW2 Museum http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100822112560/callofduty/ru/images/b/b2/Museum.jpg
Verdere uitleg komt als je contact met me opneemt.
Neem contact op via: PM sturen op dit forum, of visitor message.

KillzGaming
24/08/2013, 05:35 PM
Gevraagde dienst: scripter(s)/mapper(s) om de gesponsorde windows SA-MP server van mijn redelijk grote gaming community te modden. Ik heb de basics van de website al af die kun je HIER (http://killz.org/) zien... Ik heb enkele ideeen maar zal ze niet hier allemaal vertellen anders is de orginaliteit ervan af haha :p
Maar het moet de maffia kant op met natuurlijk ook race/stunt optie's..
De bedoeling is om er een internationale server van te maken en ervaring op te doen voort de eerst volgende GTA servers... Dus echt een project voor langere tijd!
Zoek liefst enkele mensen of iemand die veel tijd erin kan steken...
Ik heb een redelijk grote gaming community (http://killz.nl) met social netwerk dus promotie is geen probleem :)

Beloning: percentage van opbrengst + TeamSpeak admin + Websitebeheerder
Neem contact op via:

SKYPE = killz.nl

EMAIL = admin@killz.nl

firemanjv
04/09/2013, 05:50 PM
(aanvullend) Positie: Asst. Head Scripter
Beloning: N/A
Extra informatie: EastSide-Gaming is op zoek naar een ervaren scripter, Dat er van houdt om zijn kennis toe te passen.
Gespecialiseerd op Roleplay (Heavy) We hebben al een base script dat bijna 100% Klaar is dit script is gemaakt door FAFF (Thanks to him :D) Helaas kan hij door omstandig heden niet veder met zijn functie.
Natuurlijk zal en blijft hij ook de Head Scripter & Community Owner Sa-mp server zijn.
Hellaas hebben wij (nog) geen budget hiervoor, mogelijk in de toekomst wel!!
Neem contact op via: Skype: fireman.justin

Vragen?? Neem gerust contact op!!

Roel
12/09/2013, 09:21 AM
Aangeboden Dienst:
Ontwikkelen van middelmaat scripts in PAWN, MySQL, PHP, Javascript en HTML.
Dit houdt in geen gehele gamemodes.

Voorbeeld van mijn werk:
X-Portal: ucp.samp-xportal.com, server.samp-xportal.com http://www.youtube.com/watch?v=dVIbiEWiHLU
Airstrike: http://www.youtube.com/watch?v=a10W2-l8ixM
Furniture Systeem: http://www.youtube.com/watch?v=BkvGev_Q-eo
Addon System: http://www.youtube.com/watch?v=MqkpY1DY9tY

En vele andere systemen waarvan geen video's zijn.

Prijs:
Op afspraak (paypal).

Voorwaarden:
Duidelijkheid over wat ik voor jouw moet scripten.

Extra informatie:
Met 5 jaar ervaring in PAWN ben ik in staat uitgebreide systemen te creëren en deze op een zorgvuldige manier te coderen.

Neem contact op via:
Of een private message op dit forum.

MichaelPacelli
25/10/2013, 05:33 PM
-remove-

[WA]iRonan
13/11/2013, 04:49 PM
Gevraagde dienst: Assistent Scripter

Beloning: Geld beloning in-game en beloningen die je maar wilt zolang het mij geen geld kost in het echte leven.

Extra informatie:

Ik ben aan een trucking gamemode begonnen maar heb te weinig ervaring om alles zelf te doen. Is iemand geintreseerd om GRATIS assistentie te geven? Ik heb ervaring met een aantal dingen en kan dingen via tutorial doen maar ik heb mensen nodig die zeker weten dat ze zonder bugs scripten.

Stuur een PB'tje voor extra info.

Neem contact op via:

SonOussi
08/12/2013, 08:37 PM
Beloning: Mede Admin
Extra informatie: Ik ben opzoek naar scripters die mee willen helpen met mijn Rp Server
Neem contact op via: http://gta-sfrp.webs.com/

DaDenz
21/12/2013, 09:35 PM
Gevraagde dienst: Scripting
Beloning: Admin rank is mogelijk
Extra informatie

Jimmy0wns
23/12/2013, 11:44 PM
----

Epic_Mickey
02/01/2014, 02:03 PM
Gevraagde dienst: Mapper.
Beloning: Credits.
Extra informatie: Map voor een stunt server.
Neem contact op via: PM me, of add me op skype: itsimmickey

Moodey
03/01/2014, 11:46 PM
Voorbeeld van mijn werk: In mijn signature, ik heb meer maar een deel daarvan is erg oud of kwijt... Sommige fotos in die posts zijn niet zo goed waardoor je niet het geheel kan zien (zoals Swamp infection) Heb best veel ervaring en weet goed om te gaan met Map Editor en MTA.
Prijs: Ligt aan de opdracht en het aanbod ;)
Voorwaarden: Geen stunt maps.. want dat doe ik eigenlijk nooit..
Extra informatie: ~
Neem contact op via: PM / Skype: seoj123

trukker1998
19/02/2014, 10:03 AM
Beloning: Eeuwige roem, credits & mits deze gamemode door mij online gaat Admin rang.
Extra informatie: DM map afspelende in Area69 & Desert
Neem contact op via: Skype (tgcommunity_nl) of mail hilbertknl@hotmail.com

corne
24/02/2014, 03:47 PM
Gevraagde dienst:
Engelstalige Schrijver

Beloning:
N/A - Je bent een vrijwilliger mocht je geïnteresseerd zijn. Je zult hier ook geen virtuele beloningen voor krijgen op de server.

Extra informatie:
Ik ben momenteel bezig met een unieke roleplaying server. Ik werk zelf aan de gamemode en website en een groot deel van de plannen die we nu al hebben zijn nog nooit eerder gedaan door andere roleplaying servers op SA:MP of zijn maar op een paar servers uitgevoerd. Al kan ik natuurlijk niet alles op me gaan nemen aangezien de gamemode en website al een behoorlijke last zijn. Een ander ding wat we heel erg nodig hebben zijn engelstalige schrijvers. Ik snap dat dit het nederlandse gedeelte is maar dit verzoek heb ik ook al geplaatst op het engelse gedeelte met tot nu toe geen success. Ik heb dus besloten om het hier nog eens te vragen en hopelijk wat meer geluk te hebben hier. Je moet natuurlijk vloeiend engels kunnen schrijven en je moet ook al een beetje ervaring hebben met verhalen schrijven (in het engels). Meer informatie over het project kun je krijgen mocht je contact opnemen.

Neem contact op via:
Private Message

Bashur
06/03/2014, 03:12 PM
Gevraagde dienst:
Scripter
Beloning:
Rank IG
Extra informatie:
Ik heb een scripter nodig voor mijn Roleplay server
Neem contact op via:

aimane65
20/04/2014, 10:46 AM
Beloning: Developer rank ( Hoge rank )
Extra informatie: Ik heb een scripten nodig die me kan het helpen met het maken van mijn roleplay server.
Neem contact op via: Skype: aimane.elbarjaj