SA-MP Forums

Go Back   SA-MP Forums > Sweboy

Conversation Between Sweboy and Spose
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. Sweboy
    30/06/2013 11:12 AM
    Sweboy
    Tjena så du har börjat mappa igen ser jag
  2. Spose
    22/03/2012 11:52 AM
    Spose
    Det är ett program som enkelt går att ladda hem och går att hitta på detta forum, för att vara mer exakt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
    Min skype är; bug.yyy , och du får gärna kontakta mig om du har fler frågor & funderingar, alltid roligt att hjälpa
  3. Sweboy
    22/03/2012 11:42 AM
    Sweboy
    Okej jo jag borde någ proa på 0.3d map constructions, är ett map program som ingår med sa-mp eller är det endast ett map program som du enkelt laddar hem?. Har du skype eller något liknade så jag kan kontakta dig ifall jag undrar över något.
  4. Spose
    22/03/2012 10:44 AM
    Spose
    Hejsan!

För nybörjare är ju alltid MTA bäst med tanke på att det är så lätt. Det är lätt att röra sig och det är lätt att komma igång och att hitta items osv. Just nu använder jag mig mest av den så kallade "0.3d SA-MP Map construction", den är lite svårare än MTA och den kräver mer att man är försiktig och sakta. Den största orsaken till att jag just valt den, är för att det finns "RemoveObject", så att säga, som jag kan t.ex ta bort Alhambra å lägga dit en gas station om jag nu känner för det. Du får gärna kontakta mig om du har några fler frågor, har mappat i två år och kommer fortsätta ett tag till
  5. Sweboy
    22/03/2012 08:03 AM
    Sweboy
    Tjena! såg att du komenterade på min map från igår så jag lagg till dig som vän här på forumet, föresten vilken version avänder du dig av för att göra olika object ?. Använder för nuläget mta editor men finns inte så många object att välja mellan.

All times are GMT. The time now is 04:05 AM.