SA-MP Forums

Go Back   SA-MP Forums > Members List

Trooper[Y] Reputation above 10 points

Trooper[Y] Trooper[Y] is offline

Gangsta

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 22
  1. taimoor
    25/02/2015 08:17 PM
    taimoor
    i need that Rope system Trooper pls , would you give it, your link is expired or i dont know what is it, pls give me the bro
  2. minhducc
    14/11/2014 01:33 PM
    minhducc
    Hi! can you give me file php of Global Custom Skins Please
  3. Kyla
    06/08/2014 04:39 AM
    Kyla
    hey codw trooper :P
  4. Affan
    11/05/2013 03:31 PM
    Affan
    Can you help me put a webspace and do it idk maybe help me with teamviewer pls?
  5. Delay
    28/08/2012 11:23 PM
    Delay
    it's system "SWAT ROPE", does not work 0.3e, if you can upgrade?
  6. baca99
    21/06/2012 10:33 PM
    baca99
    Why don't u update globam custom skins? ):
  7. Sting.
    03/01/2012 06:39 AM
    Sting.
    Did you get my P'M?
  8. Sting.
    02/01/2012 04:17 PM
    Sting.
  9. BlackStones
    25/09/2011 10:03 PM
    BlackStones
    haha lol your avatar is funny :P
  10. =WoR=Bruno
    03/09/2011 10:55 PM
    =WoR=Bruno
    trooper,PM me here at sa-mp when the problem is solved.

    Thx in advance

About Me

  • Signature




Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 27/08/2013 04:45 PM
  • Join Date: 09/04/2009

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

All times are GMT. The time now is 12:01 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.