|
|
#1 |
|
Big Clucker
![]() ![]() Join Date: Jun 2011
|
Hej!
Jag har blivit bannad från San Andreas Roleplay PERMBAN ![]() Och någon som vet en RP server som är rätt lika som San Andreas Roleplay? Med typ 30-100 spelare varje dag Tacksam för svar |
|
|
|
|
#2 |
|
Huge Clucker
![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2012
|
Continental Role Play, Bästa RP Servern som finns. Heter Hurley McKay där. Började RP där för första gången.
Är Moderator där nu så joina servern den är grymt bra, unika saker som inte andra har. Många försöker tillochmed kopiera scriptet. 37.46.126.10:7655 |
|
|
|
|
#3 |
|
High-roller
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Jun 2008
|
Kan hålla med Roddan, Continental är en riktigt bra server.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Huge Clucker
![]() ![]() ![]() Join Date: Sep 2007
|
+1 för Continental om man är ute efter en helt unik roleplay känsla!
Fast kanske inte om man blir bannad från liknande servrar... Vad gjorde du egentligen? |
|
|
|
|
#5 |
|
Huge Clucker
|
Ni som lirar på Continental. Vad heter ni?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Huge Clucker
![]() ![]() ![]() Join Date: Jul 2010
|
Jag lirar för tillfället på Project Reality Roleplay, och True Roleplay men jobbar också att utveckla en egen server med ett gäng killar. Project Reality Roleplay är riktigt bra om du gillar servrar där det alltid finns tid och spela, alltså, om du vill spela mitt i natten så är det fortfarande 100+ spelare inne, till skillnad från vissa servrar som 'somnar' runt 10/11 på kvällen. Gangster RP där är as bra med, men tyvärr så är polisen där värdelös.
True Roleplay, liten och mysig server med cirka 40-90 spelare inne dagligen, ganska unikt script med många funktioner. Men adminsen där är jävligt orättvisa och otrevliga, så vet inte om jag rekommenderar den egentligen. Man kan lätt bli uttråkad där också, många som RPar sitter oftast i vent så man måste nog ha någon att spela där med annars blir det rätt så segt. |
|
|
|
|
#7 |
|
Huge Clucker
|
Continental RolePlay är nog den mest unikaste servern. 40-80 inne dagligen och natt.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Huge Clucker
|
Quote:
Hostile Core är rätt så bra med som ni kanske ser i min siggy, dock så är servern nere igen då dom startar om den, väldigt grym script där med som jag aldrig sett innan. Dom har typ objekt som kredit kort, och man kan sno folks licenser osv, så man på sätt o vis tar deras identitet. Finns massa sådana funktioner. SA-RP är heller inte svårt å bli unbannad ifrån, bara gör en ban appeal du lär bli unbannad med tanke på deras RP-standards och regler lol. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Huge Clucker
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Huge Clucker
|
Nåväl, då kanske dom var det -jag hade precis joinat servern och visste inte hur jag kom ut ur flygplatsen, bad om hjälp och fick kaxiga svar tillbaka, och så frågade jag hur man skulle få reda på vilken map det var när det inte ens stod det i SA-MP clienten så fick jag också kaxiga svar.
|
|
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|