SA-MP Forums

Go Back   SA-MP Forums > SA-MP Scripting and Plugins > Filterscripts > Maps

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01/08/2012, 08:02 PM   #41
Kevin FOx
Banned
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 199
Reputation: 10
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

The project i ever saw. Keep it up.
Kevin FOx is offline   Reply With Quote
Old 01/08/2012, 08:05 PM   #42
Darklegacy
Little Clucker
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 38
Reputation: 16
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

im not able to keep this project up
Darklegacy is offline   Reply With Quote
Old 01/08/2012, 09:42 PM   #43
TheSpaggiari
Gangsta
 
TheSpaggiari's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: france!!!! playing: Roleplayit.net & developping: custom models
Posts: 594
Reputation: 39
Default Re : +80000 Objects Hitoyoshi Project

Crap. It would have been awesome, biggest gta: sa map I've ever seen.
Release it, or give it to someone else?
TheSpaggiari is offline   Reply With Quote
Old 02/08/2012, 04:49 PM   #44
SupremeCommander
Big Clucker
 
SupremeCommander's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: India
Posts: 168
Reputation: 25
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

80'000+ objects? Holy fucking shit! Sounds insane!!!!

EDIT: There are only 30000+ objects. But still, 30'000 objects?!?!?!?!?!?!
SupremeCommander is offline   Reply With Quote
Old 02/08/2012, 05:02 PM   #45
TheArcher
High-roller
 
TheArcher's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Home
Posts: 2,517
Reputation: 233
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

OMG, so many objects however i can't convert the objects. D:
__________________
TheArcher is offline   Reply With Quote
Old 02/08/2012, 09:30 PM   #46
Oh
Huge Clucker
 
Oh's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 402
Reputation: 86
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

Quote:
Originally Posted by justsomeguy View Post
Ow shit, this is the biggest mapping project I've ever seen! Just wondering what type of server would ever be able to stream this...
I have over 30k objects in my server lol. I'm gonna add this to my server real quick to test it out.

But I do also pay 200$ /m for my dedicated.

It looks really nice, it's nice to see a glamorous map here and there.

Edit:
Okay well there's a issue with this maybe? Or maybe I'm going to fast but it crashes your game not the server.
I put it up on a test server if anyone wants to try it out. 208.115.247.59:7779 type /v to get a car.

But yeah I'll test it on my main computer.
__________________
Oh is offline   Reply With Quote
Old 02/08/2012, 10:10 PM   #47
[P4]
Gangsta
 
[P4]'s Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 749
Reputation: 126
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

Quote:
Originally Posted by Oh View Post
I have over 30k objects in my server lol. I'm gonna add this to my server real quick to test it out.

But I do also pay 200$ /m for my dedicated.

It looks really nice, it's nice to see a glamorous map here and there.

Edit:
Okay well there's a issue with this maybe? Or maybe I'm going to fast but it crashes your game not the server.
I put it up on a test server if anyone wants to try it out. 208.115.247.59:7779 type /v to get a car.

But yeah I'll test it on my main computer.
Yup I also crashed, seems like there's an object causing it?
__________________
[P4] is offline   Reply With Quote
Old 02/08/2012, 10:20 PM   #48
TheArcher
High-roller
 
TheArcher's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Home
Posts: 2,517
Reputation: 233
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

Quote:
Originally Posted by [P4] View Post
Yup I also crashed, seems like there's an object causing it?
Yes, crash for me too D:
__________________
TheArcher is offline   Reply With Quote
Old 03/08/2012, 02:14 AM   #49
Oh
Huge Clucker
 
Oh's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 402
Reputation: 86
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

Yeah it's an object crashing it, wouldn't know which.
__________________
Oh is offline   Reply With Quote
Old 03/08/2012, 02:20 AM   #50
[P4]
Gangsta
 
[P4]'s Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 749
Reputation: 126
Default Re: +80000 Objects Hitoyoshi Project

Quote:
Originally Posted by Oh View Post
Yeah it's an object crashing it, wouldn't know which.
Found these on previous pages:

Quote:
Originally Posted by Darklegacy View Post
you have to remove all objects containing the following name : //object(gsfreeway7_lan) (number)
Quote:
Originally Posted by Darklegacy View Post
You have to remove all objects containing this id : 3991 thats the solution
Might do the trick?
__________________
[P4] is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
If I create the objects in virtual worlds that makes room for other objects? tal_peretz Help Archive 8 17/05/2011 01:48 PM


All times are GMT. The time now is 01:45 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.