|
|
#1 |
|
High-roller
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2009
|
Hei admins!
Det første jeg vil si er det at jeg ikke var med på det Xhizors gjorde. Jeg vil helst være litt forsiktig slik at jeg ikke blir bannet fordi hvis dere tror jeg var med. Men siden Xhizors er en god venn og hjalp meg med å lære SA-MP, skylder jeg ha dette: I natt hadde Xhizors noe som kalles "Leia". Leia er noe som skjer når du kjeder deg veldig veldig mye og ikke har noe å gjøre, så gjør man veldig mye rart uten å tenke over det i det hele tatt. Ja, han innrømmer at han er rasist, og han angrer veldig mye på det han gjorde. Vi aksepterer det om dere vil ha han bannet, men det er sikkert vert å prøve. Han lover at han aldri vil gjøre dette igjen. Med all respekt. Håper dere kan finne dette interesangt, og noter, jeg var ikke med på dette, om dere ikke liker denne posten, så kan dere slette den. Men håper dere ikke må banne meg. Takk. |
|
|
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Det var mer enn rasisme han gjorde.
Han ban evada, han drev å skrev med Kye's nick på FFSNetwork (IRC). Og i morgen når serverffs oppdaterer server logen min så har jeg all chatten fra i dag. Skal nok finne mer også ![]() Quote:
|
|
|
|
#3 | ||
|
High-roller
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2009
|
Quote:
|
||
|
|
|
|
#4 |
|
Big Clucker
![]() ![]() Join Date: Mar 2009
|
Hjemmebrent vet du :/
|
|
|
|
|
#5 |
|
Beta Tester
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Jul 2007
|
Nei han blir ikke unbannet. Vi trenger ikke folk som ikke klarer å oppføre seg her på forumet.
|
|
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|