SA-MP Forums

Go Back   SA-MP Forums > SA-MP Scripting and Plugins > Filterscripts > Includes

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01/09/2016, 02:45 AM   #451
lucas_mdr1235
Gangsta

lucas_mdr1235's Avatar

Default Re: Nex-AC - Anticheat system

Can someone help me ?
pawn Code:
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(9) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(21) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(26) : error 075: input line too long (after substitutions)

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664          Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

26 Errors.
Minha mãe me disse certa vez que ninguém me amava mais do que DEUS. Eu perguntei a ela se ela enviaria alguém atrás de mim para me ferir, torturar e causar dor eterna se algum dia eu a renegasse. Ela olhou para mim chocada e respondeu:
-Claro que não! Eu disse a ela, bom, já temos uma pessoas que me ama mais do que DEUS.
By: Neal Jordan
Se, numa discussão, um dos muitos que gostariam de saber de tudo, mas se recusam a aprender qualquer coisa, nos pergunta a respeito da continuação da vida após a morte, a resposta mais adequada e mais correta e:"Após a morte você será o que era antes de nascer."
By: Arthur Schopenhauer
lucas_mdr1235 is offline   Reply With Quote
Old 01/09/2016, 03:19 AM   #452
n0minal
Banned

Quote:
Originally Posted by lucas_mdr1235 View Post
Can someone help me ?
pawn Code:
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(9) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(21) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac_pt_br.lang(26) : error 075: input line too long (after substitutions)

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664          Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

26 Errors.
I had the same problem and ignored the portuguese lang version and started using the english one.
n0minal is offline   Reply With Quote
Old 01/09/2016, 03:52 AM   #453
lucas_mdr1235
Gangsta

lucas_mdr1235's Avatar

English version !
pawn Code:
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac.inc(2412) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\SAMP\pawno\include\nex-ac.inc(2426) : error 025: function heading differs from prototype
D:\SAMP\pawno\include\servermoneyGM.inc(81) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "GetPlayerMoney")
D:\SAMP\pawno\include\servermoneyGM.inc(82) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "GivePlayerMoney")
D:\SAMP\pawno\include\servermoneyGM.inc(83) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "ResetPlayerMoney")
D:\SAMP\pawno\include\servermoneyGM.inc(85) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "OnGameModeInit")
D:\SAMP\pawno\include\servermoneyGM.inc(86) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "OnGameModeExit")
Pawn compiler 3.2.3664          Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.
Minha mãe me disse certa vez que ninguém me amava mais do que DEUS. Eu perguntei a ela se ela enviaria alguém atrás de mim para me ferir, torturar e causar dor eterna se algum dia eu a renegasse. Ela olhou para mim chocada e respondeu:
-Claro que não! Eu disse a ela, bom, já temos uma pessoas que me ama mais do que DEUS.
By: Neal Jordan
Se, numa discussão, um dos muitos que gostariam de saber de tudo, mas se recusam a aprender qualquer coisa, nos pergunta a respeito da continuação da vida após a morte, a resposta mais adequada e mais correta e:"Após a morte você será o que era antes de nascer."
By: Arthur Schopenhauer
lucas_mdr1235 is offline   Reply With Quote
Old 04/09/2016, 01:26 AM   #454
BMiller
Little Clucker

BMiller's Avatar

What is the proper way to integrate this into my ammo script? It's just a few lines of code but it still kicks me from the server.

I tried to use ac_SetPlayerAmmo and ac_GivePlayerWeapon, it didn't seem to work. I also tried acc_SetPlayerAmmo and acc_GivePlayerWeapon but no, still not integrated. Can I have some instructions please? Thanks!

e.g.
Code:
acc_GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID, Ammo);
acc_SetPlayerAmmo(playerid, PlayerInfo[playerid][pGuns][5], PlayerInfo[playerid][pAmmo][5]);
BMiller is offline   Reply With Quote
Old 04/09/2016, 06:29 AM   #455
Zuthara
Little Clucker

Quote:
Originally Posted by BMiller View Post
What is the proper way to integrate this into my ammo script? It's just a few lines of code but it still kicks me from the server.

I tried to use ac_SetPlayerAmmo and ac_GivePlayerWeapon, it didn't seem to work. I also tried acc_SetPlayerAmmo and acc_GivePlayerWeapon but no, still not integrated. Can I have some instructions please? Thanks!

e.g.
Code:
acc_GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID, Ammo);
acc_SetPlayerAmmo(playerid, PlayerInfo[playerid][pGuns][5], PlayerInfo[playerid][pAmmo][5]);
Don't use the ac_ functions, they're hooks for the existing functions. Just use the normal functions in SA-MP and the hooking functions will track expected values.

Developer / Project Manager - Sprunkbuster
Zuthara is offline   Reply With Quote
Old 04/09/2016, 05:44 PM   #456
Kimble
Big Clucker

Kimble's Avatar

Random question... how optimized is this to run on a server with 80-120 players? Ty.
Kimble is offline   Reply With Quote
Old 08/09/2016, 03:46 PM   #457
Type-R
Huge Clucker

Type-R's Avatar

Hey, how do i use OnCheatDetected?? I put the public in my filterscript, when i compile it it asks me to forward it. So i forward it and i made it like this:
Code:
public OnCheatDetected(playerid, ip_address[], type, code)
{
	SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, "You are cheating!");
	return 1;
}
I wanted it no matter what cheat player uses to just get the message. But when i run the server, i still get the message with the code and i get kicked on cheating.. Am i missing something?? I just want to be able to send my own messages to players for specific cheats and to either ban them or kick them.
Old 11/09/2016, 03:43 PM   #458
OstGot
Gangsta

OstGot's Avatar

New Version v1.9.7

Changes:
* Changed some values in anti-flood
* EnableAntiCheat(ForPlayer) and IsAntiCheatEnabled(ForPlayer) functions can be called from filterscript
* Added protection against registration bypass (an idea by f0Re3t)
* Rewritten the protection against high ping

Fixes:
* Fixed a bug in the Anti-SpeedHack with a kick for a fast ride on the train
* Fully fixed a bug with a kick for a change of interior

Special thanks to: Kazon, Type-R

Download: See the first post
Nexius's Update Checker
OstGot is offline   Reply With Quote
Old 11/09/2016, 04:32 PM   #459
Uberanwar
Gangsta

Uberanwar's Avatar

There's a false positive on special actions hack detection.
& also a warning
nex_ac.inc(5852) : warning 219: local variable "weapons" shadows a variable at a preceding level
Uberanwar is offline   Reply With Quote
Old 11/09/2016, 04:51 PM   #460
N3cromancer
Big Clucker

N3cromancer's Avatar

Thanks for the update, im getting kick code #006 after login -> spawn. what will be the problem?
N3cromancer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules